Tak Assassin’s Creed 4: Black Flag mógłby wyglądać na pierwszym PlayStation

Remaki od dawna cieszą się ogromną popularnością, a z każdym kolejnym rokiem wydają się tylko popularniejsze. Ostatnie 12 miesięcy było w nie szczególnie obfite, na czele z Dead Space’em i Resident Evil 4. Wiadomo, że gracze chętniej sięgną po coś, co już znają, a jeśli będzie to wyglądać o niebo lepiej niż oryginał i zaprezentuje współczesne usprawnienia, to sukces jest prawie gwarantowany.
Jednak teraz pójdźmy w drugą stronę. Już od jakiegoś czasu niektórzy zapaleńcy tworzą demaki gier, czyli ich uboższe graficznie i mechanicznie wersje, które stanowią wariację na temat: „Co by było, gdyby gra X wyszła 20 lat temu?”. Mieliśmy już do czynienia z taką wersją Elden Ringa, God of War czy Bloodborne’a (który, co warto wspomnieć, będzie faktyczną grą), a teraz przyszedł czas na czwartą odsłonę serii Assassin’s Creed. Wideo oczywiście znajdziecie poniżej.
Za tę krótką prezentację odpowiada brazylijski twórca Rustic Games, który specjalizuje się właśnie w tworzeniu starych wizji nowszych gier. Na jego kanale znajdziecie m.in. demaki The Last of Us czy Dead Space’a.
A jak prezentuje się Edward Kenway w wersji na pierwszego Plejaka? Otóż fantastycznie. Wideo pokazuje fragment bitwy morskiej oraz skradanie się przez jedno z karaibskich miast. Rozgrywkę obserwujemy z rzutu izometrycznego, z ewentualnym przełączeniem się na kamerę trzecioosobową podczas wychylania się zza rogu. Możemy również rzucić okiem na krótką walkę i przeszukiwanie skrzyń.
Całość prezentuje się niezwykle klimatycznie i aż zaczynam żałować, że jest to jedynie wideo, a nie nagranie z faktycznej gry, która najpewniej nigdy nie powstanie. Cóż, przynajmniej demake Bloodborne’a stanie się faktem i ten projekt z pewnością sprawdzę.
Czytaj dalej
Jedna odpowiedź do “Tak Assassin’s Creed 4: Black Flag mógłby wyglądać na pierwszym PlayStation”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Fajnie się to prezentuje, taki MGS. Tylko zasięg rysowania obiektów zdecydowanie zbyt wysoki jak na PS1.