1
1.01.2025, 12:00Lektura na 2 minuty

Twórcy Skybliviona ogłosili, że do ukończenia gigamoda pozostał tylko jeden region

Wielki projekt tworzony od 2018 roku doczeka się premiery w tym roku?

Twórcy Skybliviona od wielu lat pracują nad przeniesieniem popularnego Obliviona do Skyrima i wszystko wskazuje na to, że jesteśmy bliżej niż dalej w kwestii finalnego pojawienia się gigamoda. W marcu twórcy zaprezentowali nam nową wersję miasta Chorrol oraz Wielkiego Lasu, a w sierpniu pokazali 20-minutowy gameplay prezentujący zadania poboczne

Dowiedzieliśmy się wówczas, że moderzy mocno popracowali nad ogólnym interfejsem oraz systemem otwierania zamków, zaimplementowanym bezpośrednio z The Elder Scrolls: Skyrim. 

Tym razem ekipa podzieliła się sylwestrową aktualizacją na temat prac, z której dowiadujemy się jednej istotnej rzeczy – do ukończenia całości pozostało odwzorowanie tylko jednego regionu, a konkretnie Nibenay. Osiem z dziewięciu pozostałych krain ma być już być w pełni gotowych, a samo miasto Anvil zostało ponownie zaprojektowane, aby odzwierciedlić jego pierwotny koncept artystyczny. Udostępniony przez zespół Skybliviona film możecie obejrzeć poniżej.

Narrator wspomina również, że większość obiektów 3D (drzewa, przeciwnicy czy zbroje) zostało już ukończonych. Łącznie było ich 2508. Ekipa zachęca również osoby zainteresowane grafiką 3D do pomocy. Uwagę poświęcono także questom. 


W zeszłym roku mieliśmy ponad 100 zadań, nad którymi jeszcze nie zaczęliśmy żadnych prac. Dziś pozostało tylko sześć nietkniętych. 


Przypomnijmy, że Skyblivion realizowany jest od 2018 roku, co czyni go jednym z najdłuższych takich przedsięwzięć w historii. Mamy tylko nadzieję, że plotki o remake’u Obliviona na Unreal Enginie 5 robionym przez Bethesdę nie wpłyną na ten projekt. Byłby to spory strzał w stopę dla fanów, trochę tak jak było przy okazji premiery Fallout: London, która została opóźniona ze względu na next-genowy patch do Fallouta 4, wypuszczony przez Bethesdę z okazji premiery serialu na Amazonie. 


Czytaj dalej

Redaktor
Filip „Chrzuszczu” Chrzuszcz

Rodowity bałuciarz i entuzjasta popkultury. W wolnych chwilach robi filmiki o grach na YouTubie. Kontakt: filip.chrzuszcz@cdaction.pl

Profil
Wpisów901

Obserwujących3

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze