20.08.2025, 15:00Lektura na 2 minuty

Twórcy The Blood of Dawnwalker wprowadzają zmiany w działaniu kamery. To efekt feedbacku graczy

Rebel Wolves postanowiło pochylić się nad krytyką ze strony fanów.


Maciek „Macix" Szymczak

Od pierwszej zapowiedzi The Blood of Dawnwalker minęło już ponad pół roku, a twórcy nie zwalniają tempa. Rebel Wolves, czyli ekipa złożona w dużej mierze z byłych pracowników CD Projektu Red, którzy pracowali przy Wiedźminie 3, regularnie dzieli się z graczami nowościami na temat powstającego erpega. Inspiracji Wiedźminem nie da się ukryć, a klimat znany z gier Redów wręcz wylewa się z każdego trailera The Blood of Dawnwalker.  

Gra ma charakteryzować się unikalnym cyklem dnia i nocy, który będzie w znaczący sposób wpływał na zdolności naszej postaci. Działanie tego mechanizmu zaprezentowano na czerwcowym pokazie. Rebel Wolves pokazało wówczas najważniejsze aspekty The Blood of Dawnwalker, a także zdradziło co nieco na temat świata i fabuły. Wówczas pojawiły się jednak słowa krytyki ze strony graczy, często dotyczące działania kamery. Rebel Wolves postanowiło wysłuchać ich zarzutów i niedawno opublikowało w swoich mediach społecznościowych materiał zapowiadający zmianę.

Krytyka graczy skupiała się wokół odległości kamery od bohatera. W pierwszych materiałach wydawało się ona być nieco zbyt blisko jego pleców, na czym cierpiała czytelność starć. Rebel Wolves przekazało jednak, że w The Blood of Dawnwalker gracze sami będą mogli wybrać odległość kamery, przełączając się między dwoma trybami — bliskim lub dalekim.

Tryb bliski zapewni nam doświadczenie pokazane w pierwszych zwiastunach, natomiast daleki pozwoli na obserwowanie wydarzeń z nieco większej odległości. Porównanie obu wariantów zobaczycie w powyższym wpisie w mediach społecznościowych studia. Nie trzeba chyba dodawać, że spotkało się to z bardzo entuzjastycznym przyjęciem ze strony graczy. Mała rzecz, a cieszy i zwiększa zaufanie do devów. 

The Blood of Dawnwalker ukaże się w przyszłym roku na PC, PlayStation 5 oraz Xboksach Series X/S.


Czytaj dalej

Redaktor
Maciek „Macix" Szymczak

Zakochany w fantastyce maści wszelkiej. Jak najmniej czasu spędza siedząc w tym świecie, a jak najwięcej przemierzając nadprzestrzeń Odległej Galaktyki, niebo Alagaësii, szlaki Kontynentu lub bezkresne łąki na Cuszimie. Gdy w końcu wyjdzie remake pierwszego Wiedźmina, to zniknie z tego wszechświata, dopóki nie przejdzie gry na każdy możliwy sposób. Typ, który w Awangardzie Krakowskiej dostrzegł cyberpunkowego ducha, a na maturze odwołał się do Gwiezdnych Wojen.

Profil
Wpisów395

Obserwujących2

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze