Wiedźmin 3 Next Gen z pełną listą zmian

Aktualizacja ma uwzględniać ulepszenia wizualne, wydajnościowe i techniczne. W grze pojawią się mniejsze i większe poprawki, a także dodatkowa zawartość. Nextgenowy patch wejdzie w życie o 1 w nocy dla pecetów oraz Xboksów, natomiast o północy będzie można już zagrać na PS5.
Co zmieniono na PC i konsolach nowej generacji?
Dodano oświetlenie z ray tracingiem i okluzję otoczenia. Gracze na PC otrzymają dodatkową opcję odbić i cieni z ray tracingiem.
Wersję pecetową wzbogacono o zawartość inspirowaną fanowskimi modami, aby poprawić oprawę wizualną i wydajność.
Dodaliśmy ulubione przez graczy mody stworzone przez społeczność, a także nasze własne modyfikacje: ulepszenie środowiska i przerywników filmowych, realistyczny bruk, jak również wiele innych poprawionych dekoracji.
Modele głównych postaci przeskalowano do 4K. Poprawiono też jakość tekstur środowiska: nieba, roślinności, wody etc. Pojawi się nowy typ pogody – „szare niebo”.
Dodano szereg zmian ułatwiających rozgrywkę, dodatkową zawartość (m.in. nowe skiny postaci), a także zlikwidowano kilkanaście błędów, które uniemożliwiały zakończenie niektórych zadań.
Zmiany na PC:
W opcjach graficznych można wybrać ustawienia „Ultra+”, gdzie poprawie uległy: jakość cieni, gęstość trawy, jakość tekstur, zasięg widoczności roślin, jakość terenu, jakość wody, ilość szczegółów i wsparcie dla DLSS 3.
Zmiany na konsolach nowej generacji:
Grę można uruchomić w dwóch trybach. Tryb jakości zapewnia ray tracing i dynamiczne skalowanie rozdzielczości, „dążąc do 30 fpsów”. Tryb wydajności zawiera tylko skalowanie rozdzielczości, aby „dążyć do 60 fpsów”. Wersja na Xbox Series S nie posiada ray tracingu.
Poprawiono ogólną jakość grafiki na konsolach nowej generacji. Między innymi ulepszono tekstury, poprawiono wierność odwzorowywania, jakość cieni, zasięg widzenia oraz gęstość tłumu.
Niby tyle zmian, a drogowskaz na Kasztel Wrońce nadal będzie irytował…
W nextgenowego Wiedźmina grał już Grzegorz Burtan, który docenił usprawnienia poprawiające rozgrywkę, ale zwrócił uwagę na kanciaste animacje, które w 2022 roku mogą kłuć w oczy.
Pełna lista zmian dostępna jest TUTAJ.
Czytaj dalej
-
Międzyplatformowe mody do Wiedźmina 3 muszą poczekać. CD Projekt poinformował o przesunięciu...
-
Nowy tydzień, nowe darmowe gry w Epic Games Store. Tym...
-
Hades 2 kolejnym kandydatem do gry roku. Dzieło Supergiant Games...
-
Reżyser remake’u Final Fantasy 7 kontrowersyjnie o Game-Key Cardach do Switcha...
Jedna odpowiedź do “Wiedźmin 3 Next Gen z pełną listą zmian”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Halo panie autorze. Drogowskaz w Kasztelu się pojawi, ale po zakończeniu głównego wątku z Baronem, czyli po przejęciu Umy. Jak się przejedziesz na dziedziniec, to zobaczysz, że jest w budowie. Niemniej jednak rozpieprza mnie fakt, że ludzie tak na to psioczą (te 5 do 20, konno lub pieszo), a nie mogli zrozumieć, że przez skrypty i cutscenki postawienie tego drogowskazu od początku było niemożliwe lub ryzykowało błędy w grze jak w przypadku modu.