Zamek z Heroes of Might and Magic III jak nowy! Unreal Engine 5 znowu w akcji
Napracowanko artysty Radima Zeifarta oceniamy jako bardzo duże.
Unreal Engine 5 wciąż znajduje się we wczesnej fazie adaptacji. Niewiele dostępnych publicznie gier używa tej technologii – nawet hiperrealistyczne The Callisto Protocol oparto jeszcze na Unreal Engine 4. Jak dotąd najbardziej imponujący przykład praktycznego wykorzystania silnika możemy podziwiać w nowym rozdziale Fortnite. W przyszłości do klubu dołączy m.in. nowy Wiedźmin.
Za to jeśli chodzi o użycie silnika do celów nie tyle praktycznych, co miłych dla oka, sprawa wygląda o wiele lepiej. Liczni animatorzy i amatorscy twórcy gier posługują się technologią do realizacji fanowskich wizji. Stary Obóz z Gothica, GTA 3, remake Silent Hilla… Teraz do tego klubu można dołączyć kolejną lubianą u nas grę – Heroes of Might and Magic III.
Zamek z HoMM III jak nowy
Artysta Radim Zeifart posługujący się także nickiem Hurricane postanowił odtworzyć w Unreal Engine 5 jedno z najbardziej znanych miast – Zamek. Podstawy wymodelowano w Cinema 4D, aby następnie zaimportować je do silnika Epica i tam opracować rendering. Nie dajcie się zwieść długością filmiku; stworzenie tego krótkiego dzieła zajęło twórcy aż miesiąc!
Szczegóły odnośnie do zastosowanego procesu twórczego znajdziecie na stronie projektu w ArtStation.
Czytaj dalej
Wielki entuzjasta gier z custom contentem. Setki godzin nabite w Cities: Skylines, Minecrafcie i Animal Crossing: New Horizons mówią same za siebie. Do tego rasowy Nintendron, który kupuje 10-letnie gry za pełną cenę i jeszcze się cieszy. Prywatnie lubi pływanie, sztukę i prowadzenie amatorskich sesji D&D.