rek

Control 2 będzie erpegiem akcji. Remedy ujawniło sprzedaż Alana Wake’a 2 i podzieliło się planami na przyszłość

Control 2 będzie erpegiem akcji. Remedy ujawniło sprzedaż Alana Wake’a 2 i podzieliło się planami na przyszłość
Cezary "CZARY_MARY" Marczewski
Control 2 z kreatorem postaci i nieliniową historią? Czas pokaże!

Na początku listopada wspominaliśmy, że Remedy jest w całkiem dobrej sytuacji finansowej. Dzisiejsze wydarzenie o nazwie Capital Markets Day zdaje się to częściowo potwierdzać, bo fińskie studio ujawniło datę premiery Control Ultimate Edition na Macach i poinformowało, że doniesienia o fatalnej sprzedaży Alana Wake’a 2 były wyolbrzymione – Remedy pochwaliło się, że fenomenalny horror sprzedał się w 1.8 miliona egzemplarzy.

https://twitter.com/remedygames/status/1858851495493403094

Co ciekawe, developerzy uchylili także rąbka tajemnicy o Control 2. Dotychczas wiedzieliśmy m.in., że tytuł ten znajduje się w zaawansowanym stadium produkcji, a dzisiaj okazało się, że gra będzie erpegiem akcji. Szczegółów brak, ale można domniemać, czym konkretnie będzie się to objawiać. Remedy może bowiem postawić na kreator postaci, nieliniową historię z wyborami moralnymi czy bardziej rozbudowany rozwój postaci.

Ponadto twórcy przygotowali także coś dla fanów „jedynki” – na początku przyszłego roku Remedy opublikuje darmową aktualizację, której zawartość poznamy wkrótce. Posiadacze komputerów Apple’a zagrają w Control Ultimate Edition już 12 lutego.

15 odpowiedzi do “Control 2 będzie erpegiem akcji. Remedy ujawniło sprzedaż Alana Wake’a 2 i podzieliło się planami na przyszłość”

  1. Czyli dalej nie zwrocil sie, wiecej elementow niechcianych i zastepowania meskich postaci damskimi, gracze wytrzymaja :D. Oszalamiajacy sukcse nowych Sw, i Dragon Age, tylko pokazuje ze ida w dobra strone

    • Zarzutów wobec tej gry nie rozumiem. Owszem, kolor skóry Sagi mnie trochę dziwił biorąc pod uwagę pochodzenie i wygląd reszty rodziny ale w niczym mi to nie przeszkadzało, jej płeć tym bardziej. Zupełnie nie ma co porównywać tej gry do nowego Dragon Age.

    • odpowiedz mi za co gracze polubili/pokochali Alana Wake 1?

    • Złociutki jak zwykle z gównem zamiast mózgu ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    • Stark jak zawsze w walce z wiatrakami :). Odezwij sie pod artykulem Ranafe. Wszyscy stad czekaja na twoja blyskotliwa polemike z redaktorka CDA, jak ja miazdzysz argumentami i udowadniasz ze sie myli :d

    • Ranafe będzie musiała się sama do mnie zgłosić jakby chciała mojej opinii w jakimś temacie, może znajdę dla niej czas w kalendarzu
      ( ͡~ ͜ʖ ͡°).

      A co do ciebie to nadal nie odpowiedziałeś na pytania:
      Link który wrzuciłeś w tym temacie:

      https://www.cdaction.pl/newsy/starfield-to-wedlug-dyrektora-projektowego-bethesdy-cud-techniczny

      nie pokazuje tego co twierdziłeś dzbanuszku, więc twoje pytanie nadal pozostaje bez odpowiedzi. Chyba, że przyznasz się do błędu i przeprosisz za wprowadzanie innych w błąd :c
      Ale póki co, nadal nie odpowiedziałeś na pytanie.
      Napisałeś swego czasu, że wypowiadałem się w ochach i achach na temat Akolity więc czekam aż w końcu zaprezentujesz dowody na to i zacytujesz mnie gdzie to robię, śmiało ( ͡° ͜ʖ ͡°).

      Dodatkowo:

      https://cdaction.pl/newsy/dragon-age-w-cieniu-potworow-prawie-500-tysiecy-graczy-jednoczesnie-w-testach-nowej-gry-capcomu

      Tutaj twierdzisz, że napisałem, że SW to jest gra roku. Gra roku dla kogo? Dla mnie? Dla branży? Gdzie napisałem cokolwiek z tych rzeczy? Zacytuj.
      Gdzie ja napisałem, że ta gra to sukces? Ponownie, zacytuj. Sukces dla kogo? Zakładam, że chodzi ci o wydawcę, jeżeli tak, to pokaż, gdzie piszę coś takiego.
      Jeżeli nie potrafisz tego zrobić to czemu kłamiesz?

    • czyli wszyscy to grifterzy ale jak redaktora cda cos napisala sprzecznego z twoja narracja to cisza, bo bys nie mogl obalic 😀 standard 😀

    • Złociutki, znowu uciekasz od odpowiedzi na pytania. Jeszcze raz.
      Link który wrzuciłeś w tym temacie:

      https://www.cdaction.pl/newsy/starfield-to-wedlug-dyrektora-projektowego-bethesdy-cud-techniczny

      nie pokazuje tego co twierdziłeś dzbanuszku, więc twoje pytanie nadal pozostaje bez odpowiedzi. Chyba, że przyznasz się do błędu i przeprosisz za wprowadzanie innych w błąd :c
      Ale póki co, nadal nie odpowiedziałeś na pytanie.
      Napisałeś swego czasu, że wypowiadałem się w ochach i achach na temat Akolity więc czekam aż w końcu zaprezentujesz dowody na to i zacytujesz mnie gdzie to robię, śmiało ( ͡° ͜ʖ ͡°).

      Dodatkowo:

      https://cdaction.pl/newsy/dragon-age-w-cieniu-potworow-prawie-500-tysiecy-graczy-jednoczesnie-w-testach-nowej-gry-capcomu

      Tutaj twierdzisz, że napisałem, że SW to jest gra roku. Gra roku dla kogo? Dla mnie? Dla branży? Gdzie napisałem cokolwiek z tych rzeczy? Zacytuj.
      Gdzie ja napisałem, że ta gra to sukces? Ponownie, zacytuj. Sukces dla kogo? Zakładam, że chodzi ci o wydawcę, jeżeli tak, to pokaż, gdzie piszę coś takiego.
      Jeżeli nie potrafisz tego zrobić to czemu kłamiesz?

    • @VINNIE123
      Akurat kolor skóry Sagi też ma sens w związku z tym, że jej ojcem jest najprawdopodobniej Warlin Door

    • @spy321 Tak, później to nabiera sensu ale na początku wydało mi się dziwne. Niemniej nie przeszło mi nawet przez myśl żeby łączyć to z woke… Większym problemem było chyba brak wydania na płycie i sam gatunek.

    • Moim zdaniem problem też jest brak gry na steam. na przykład control przebił 2 miliony sprzedanych kopii dopiero po 15 miesiącach od premiery z czego 3 miesiące gra była na steam a aktualnie ma sprzedanych 4.5 milliona kopii

    • To właśnie, ta umowa z Epikiem to absolutny obosieczny miecz i jestem pewien, że jak ekskluzywność się zakończy, gra zyska drugie życie.

  2. Bardzo ekscytująca informacja, Control był dla mnie trochę za prosty mechanicznie, więc liczę że Remedy uda się trochę rozwinąć w nowym kierunku.

    • A mnie się jednak nie do końca podoba ta informacja. Boję się, że cała ta klasyfikacja „RPG” sprowadzi się głównie do niepotrzebnego rozwleczenia gry. Zwłaszcza, że teraz w ogóle co druga gra to „RPG” akcji, bo można się wyuczyć paru umiejętności. Już jedynka miała i rozwój broni i rozwój mocy,i miała całkiem satysfakcjonującą długość.Moim zdaniem wystarczy.

    • Jedynka stanowczo była prostą zręcznościówką, rozwój umiejętności mamy od czasów – bo ja wiem – MegaMana? Oczywiście nie wiem, jakie mechaniki RPG zamierza wprowadzić Remedy, ale brzmi to ciekawie. A patrząc na inne takie wolty, jak choćby Yakuza, można mieć dobre przeczucia.

Dodaj komentarz