Control 2 będzie erpegiem akcji. Remedy ujawniło sprzedaż Alana Wake’a 2 i podzieliło się planami na przyszłość

Na początku listopada wspominaliśmy, że Remedy jest w całkiem dobrej sytuacji finansowej. Dzisiejsze wydarzenie o nazwie Capital Markets Day zdaje się to częściowo potwierdzać, bo fińskie studio ujawniło datę premiery Control Ultimate Edition na Macach i poinformowało, że doniesienia o fatalnej sprzedaży Alana Wake’a 2 były wyolbrzymione – Remedy pochwaliło się, że fenomenalny horror sprzedał się w 1.8 miliona egzemplarzy.
Co ciekawe, developerzy uchylili także rąbka tajemnicy o Control 2. Dotychczas wiedzieliśmy m.in., że tytuł ten znajduje się w zaawansowanym stadium produkcji, a dzisiaj okazało się, że gra będzie erpegiem akcji. Szczegółów brak, ale można domniemać, czym konkretnie będzie się to objawiać. Remedy może bowiem postawić na kreator postaci, nieliniową historię z wyborami moralnymi czy bardziej rozbudowany rozwój postaci.
Ponadto twórcy przygotowali także coś dla fanów „jedynki” – na początku przyszłego roku Remedy opublikuje darmową aktualizację, której zawartość poznamy wkrótce. Posiadacze komputerów Apple’a zagrają w Control Ultimate Edition już 12 lutego.
Czytaj dalej
15 odpowiedzi do “Control 2 będzie erpegiem akcji. Remedy ujawniło sprzedaż Alana Wake’a 2 i podzieliło się planami na przyszłość”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Czyli dalej nie zwrocil sie, wiecej elementow niechcianych i zastepowania meskich postaci damskimi, gracze wytrzymaja :D. Oszalamiajacy sukcse nowych Sw, i Dragon Age, tylko pokazuje ze ida w dobra strone
Zarzutów wobec tej gry nie rozumiem. Owszem, kolor skóry Sagi mnie trochę dziwił biorąc pod uwagę pochodzenie i wygląd reszty rodziny ale w niczym mi to nie przeszkadzało, jej płeć tym bardziej. Zupełnie nie ma co porównywać tej gry do nowego Dragon Age.
odpowiedz mi za co gracze polubili/pokochali Alana Wake 1?
Złociutki jak zwykle z gównem zamiast mózgu ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Stark jak zawsze w walce z wiatrakami :). Odezwij sie pod artykulem Ranafe. Wszyscy stad czekaja na twoja blyskotliwa polemike z redaktorka CDA, jak ja miazdzysz argumentami i udowadniasz ze sie myli :d
Ranafe będzie musiała się sama do mnie zgłosić jakby chciała mojej opinii w jakimś temacie, może znajdę dla niej czas w kalendarzu
( ͡~ ͜ʖ ͡°).
A co do ciebie to nadal nie odpowiedziałeś na pytania:
Link który wrzuciłeś w tym temacie:
https://www.cdaction.pl/newsy/starfield-to-wedlug-dyrektora-projektowego-bethesdy-cud-techniczny
nie pokazuje tego co twierdziłeś dzbanuszku, więc twoje pytanie nadal pozostaje bez odpowiedzi. Chyba, że przyznasz się do błędu i przeprosisz za wprowadzanie innych w błąd :c
Ale póki co, nadal nie odpowiedziałeś na pytanie.
Napisałeś swego czasu, że wypowiadałem się w ochach i achach na temat Akolity więc czekam aż w końcu zaprezentujesz dowody na to i zacytujesz mnie gdzie to robię, śmiało ( ͡° ͜ʖ ͡°).
Dodatkowo:
https://cdaction.pl/newsy/dragon-age-w-cieniu-potworow-prawie-500-tysiecy-graczy-jednoczesnie-w-testach-nowej-gry-capcomu
Tutaj twierdzisz, że napisałem, że SW to jest gra roku. Gra roku dla kogo? Dla mnie? Dla branży? Gdzie napisałem cokolwiek z tych rzeczy? Zacytuj.
Gdzie ja napisałem, że ta gra to sukces? Ponownie, zacytuj. Sukces dla kogo? Zakładam, że chodzi ci o wydawcę, jeżeli tak, to pokaż, gdzie piszę coś takiego.
Jeżeli nie potrafisz tego zrobić to czemu kłamiesz?
czyli wszyscy to grifterzy ale jak redaktora cda cos napisala sprzecznego z twoja narracja to cisza, bo bys nie mogl obalic 😀 standard 😀
Złociutki, znowu uciekasz od odpowiedzi na pytania. Jeszcze raz.
Link który wrzuciłeś w tym temacie:
https://www.cdaction.pl/newsy/starfield-to-wedlug-dyrektora-projektowego-bethesdy-cud-techniczny
nie pokazuje tego co twierdziłeś dzbanuszku, więc twoje pytanie nadal pozostaje bez odpowiedzi. Chyba, że przyznasz się do błędu i przeprosisz za wprowadzanie innych w błąd :c
Ale póki co, nadal nie odpowiedziałeś na pytanie.
Napisałeś swego czasu, że wypowiadałem się w ochach i achach na temat Akolity więc czekam aż w końcu zaprezentujesz dowody na to i zacytujesz mnie gdzie to robię, śmiało ( ͡° ͜ʖ ͡°).
Dodatkowo:
https://cdaction.pl/newsy/dragon-age-w-cieniu-potworow-prawie-500-tysiecy-graczy-jednoczesnie-w-testach-nowej-gry-capcomu
Tutaj twierdzisz, że napisałem, że SW to jest gra roku. Gra roku dla kogo? Dla mnie? Dla branży? Gdzie napisałem cokolwiek z tych rzeczy? Zacytuj.
Gdzie ja napisałem, że ta gra to sukces? Ponownie, zacytuj. Sukces dla kogo? Zakładam, że chodzi ci o wydawcę, jeżeli tak, to pokaż, gdzie piszę coś takiego.
Jeżeli nie potrafisz tego zrobić to czemu kłamiesz?
@VINNIE123
Akurat kolor skóry Sagi też ma sens w związku z tym, że jej ojcem jest najprawdopodobniej Warlin Door
@spy321 Tak, później to nabiera sensu ale na początku wydało mi się dziwne. Niemniej nie przeszło mi nawet przez myśl żeby łączyć to z woke… Większym problemem było chyba brak wydania na płycie i sam gatunek.
Moim zdaniem problem też jest brak gry na steam. na przykład control przebił 2 miliony sprzedanych kopii dopiero po 15 miesiącach od premiery z czego 3 miesiące gra była na steam a aktualnie ma sprzedanych 4.5 milliona kopii
To właśnie, ta umowa z Epikiem to absolutny obosieczny miecz i jestem pewien, że jak ekskluzywność się zakończy, gra zyska drugie życie.
Bardzo ekscytująca informacja, Control był dla mnie trochę za prosty mechanicznie, więc liczę że Remedy uda się trochę rozwinąć w nowym kierunku.
A mnie się jednak nie do końca podoba ta informacja. Boję się, że cała ta klasyfikacja „RPG” sprowadzi się głównie do niepotrzebnego rozwleczenia gry. Zwłaszcza, że teraz w ogóle co druga gra to „RPG” akcji, bo można się wyuczyć paru umiejętności. Już jedynka miała i rozwój broni i rozwój mocy,i miała całkiem satysfakcjonującą długość.Moim zdaniem wystarczy.
Jedynka stanowczo była prostą zręcznościówką, rozwój umiejętności mamy od czasów – bo ja wiem – MegaMana? Oczywiście nie wiem, jakie mechaniki RPG zamierza wprowadzić Remedy, ale brzmi to ciekawie. A patrząc na inne takie wolty, jak choćby Yakuza, można mieć dobre przeczucia.