Twórcy Clair Obscur: Expedition 33 załatali prawie 300 bugów. Nowy patch już jest
O fenomenie Clair Obscur: Expedition 33 nie mam się już co tutaj więcej rozpisywać. Chyba każdy słyszał zachwyty nad debiutancką produkcją Sandfall Interactive: czy to ze strony graczy, czy samego prezydenta Francji, a także Adriana Chmielarza lub w ostateczności naszego Jaqpa. Sam również dałem się porwać tej poruszającej historii i pomysłowej kreacji świata, choć trochę te wszystkie najwyższe oceny wydają mi się przesadzone, szczególnie biorąc pod uwagę problemy z balansem i kilka nadmiernie frustrujących starć z bossami pod koniec. Być może jednak wszystko to przejdzie do historii wraz z najnowszym patchem.
Sandfall Interactive pochwaliło się bowiem, że Clair Obscur: Expedition 33 dostało właśnie świeżutką aktualizację, która łata prawie 300 bugów, poprawia balans rozgrywki (i przy okazji dokręca parę śrubek najniższego poziomu trudności), a także pozwala ponownie rozegrać starcie z Simonem.
Żądni większej liczby szczegółów? Proszę bardzo! W trybie fabularnym zwiększono okno na parowanie i robienie uników aż o 40%, zaś otrzymywane obrażenia uległy pomniejszeniu o od 10 do aż 50%. W ostatnim akcie gracze mogą teraz przy checkpointach ograniczać obrażenia do 99 999 lub 999 999, a także zwiększyć paski życia przeciwników o od dwu- do stukrotnie większych (powodzenia). Na PC podkręcono też obsługę myszy i joysticków oraz umożliwiono ręczną zmianę nazwy sejwów. Wszystko szczegółowo opisano na Steamie.
A ja tylko przypomnę, że najprawdopodobniej to nie koniec naszej przygody z uniwersum Clair Obscur, a zaledwie jej początek. Roztaczane są już plany ekranizacji dzieła Sandfall Interactive, samo Expedition 33 ma za to dostać jeszcze DLC, tylko twórcy najpierw chcą przemyśleć jego formę. Sam się już nie mogę doczekać!
Czytaj dalej
5 odpowiedzi do “Twórcy Clair Obscur: Expedition 33 załatali prawie 300 bugów. Nowy patch już jest”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
„[…] kilka nadmiernie frustrujących starć z bossami pod koniec […]”, jeżeli mowa o bossach w głównej linii fabularnej to mam pytanie: czemu nie grasz w pasjansa? Sorry, ale grając na wysokim poziomie trudności, orangutan to przejdzie. Jeżeli ktokolwiek w ogóle potrafi czytać ze zrozumieniem, to build do przejścia gry ogarnie bez problemu.
Właśnie dlatego jedni tworzą grę którą zachwyca się cały świat a inni tylko rzucają złośliwe komentarze w sieci.
Teraz te patche? Jak wszyscy zainteresowani dawno przeszli grę?
Na ja dziś dopiero zaczynam.
Ja od poniedziałku gram.