Lies of P sprzedało się w liczbie ponad 3 milionów egzemplarzy. Twórcy dostali w nagrodę Nintendo Switche 2 i dodatkowy, płatny urlop
Koreański soulslike, nieco przesadnie nazywany „Bloodbornem na PC” okazał się dobrym naśladowcą stylu FromSoftware i przy okazji niezłą grą. Już niespełna miesiąc po premierze zaczęto otwarcie sugerować powstanie dodatku, co nieco później przypieczętowała wspaniała sprzedaż. Studio Round8 błyskawicznie rozpoczęło prace tak nad rozszerzeniem, jak i bezpośrednią kontynuacją. Na sequel, być może osadzony w otwartym świecie, jeszcze trochę poczekamy, natomiast dodatek został wydany z zaskoczenia podczas tegorocznego Summer Game Festu. Gest całkiem fajny, chociaż mam wrażenie, że DLC nie było do końca przetestowane. Z jednej strony zapewniało solidną dawkę wyzwania, ale towarzyszyły temu liczne głosy, że jednak jest zbyt ciężko. Twórcy dalej majstrują przy poziomie trudności i ewidentnie próbują całość ułatwić, by zachęcić jeszcze więcej ludzi do gry, co chyba trochę odbiera temu sens – przecież w soulslike’ach fajne jest właśnie to, że nie są zbyt łatwe i oferują jakieś wyzwanie.
Jak te zmiany kursu wpłyną na Lies of P, przekonamy się w przyszłości, a na razie developerzy świętują sukces „jedynki”. Właśnie ogłosili, że gra wraz z dodatkiem rozeszła się w liczbie ponad 3 milionów egzemplarzy z wyłączeniem tych, którzy sięgnęli po nią w Game Passie – tuż po premierze Lies of P było dostępne w abonamencie Microsoftu. W trakcie pierwszego miesiąca po wydaniu udało się sprzedać pierwszy milion, chociaż dzięki Game Passowi w kolejne 5 miesięcy łącznie zagrało 7 milionów osób.
Ten wynik najwyraźniej spełnił zakładane cele sprzedażowe, dlatego zespół odpowiedzialny za grę dostał od Neowizu, czyli wydawcy, specjalny bonus: po 10 milionów wonów (około 27 tysięcy złotych) wcześniej, niż zaplanowano, a także dodatkowe 2 tygodnie płatnego urlopu – w Korei Południowej ustawowo mają tylko 15 dni. Mało? No to na deser wszyscy pracownicy otrzymali po jednym Nintendo Switchu 2.
Lies of P jest dziełem studia z Korei, aczkolwiek aż za 90% sprzedaży odpowiedzialne są rynki z całego świata, głównie Ameryki Północnej, Europy oraz Japonii. Co dalej? Skomentował to już Kim Seung-cheol, CEO Neowiz:
Lies of P przyciąga uwagę całego rynku, umacniając swoją pozycję. Chciałbym wyrazić głęboką wdzięczność wszystkim naszym fanom na całym świecie oraz pracownikom zaangażowanym w rozwój gry. Dołożymy wszelkich starań, by prace nad kolejną odsłoną przebiegały jak najlepiej.
Trudno przewidzieć, ile jeszcze zajmie im tworzenie Lies of P 2 – może do tego czasu doczekam się jednak tego prawdziwego Bloodborne’a na pecetach…
Czytaj dalej
18 odpowiedzi do “Lies of P sprzedało się w liczbie ponad 3 milionów egzemplarzy. Twórcy dostali w nagrodę Nintendo Switche 2 i dodatkowy, płatny urlop”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Amatorzy, nie chwali sie liczby sprzedanych kopii, tylko zaangazowanych graczy albo ile godzin spedzili etc.
To już chyba 3 azjatycka firma, która dostaje konsole i bonusy, gdy gra im sie dobrze sprzedaje.
A na co mogą liczyć ludzie pracujący dla zachodnich firemek? Uścisk dłoni prezesa, kopa w dupę i wypowiedzenie.
W tytule nie ma przypadkiem literówki?
„biznes marionetowy” -> „biznes marionetkowy”
Sztuczna inteligencja jak wiadomo jest sztuczna, błędy się zdarzają.
3 miliony egzemplarzy w prawie 2 lata… nice, dobrze, że projekt nie był za drogi xd.
Nowe IP, bez wielkiego marketingu, z mało znanej firmy. Rzeczywiście porażka. A jak tam Outlaws, Vailgaurd. i najlepsze asassyny shadows?
Złociutki, nadal nie odpowiedziałeś na pytania. Odpowiem ci na nie , jak ty odpowiesz na moje ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Link który wrzuciłeś w tym temacie:
https://www.cdaction.pl/newsy/starfield-to-wedlug-dyrektora-projektowego-bethesdy-cud-techniczny
nie pokazuje tego co twierdziłeś dzbanuszku, więc twoje pytanie nadal pozostaje bez odpowiedzi. Chyba, że przyznasz się do błędu i przeprosisz za wprowadzanie innych w błąd :c
Ale póki co, nadal nie odpowiedziałeś na pytanie.
Napisałeś swego czasu, że wypowiadałem się w ochach i achach na temat Akolity więc czekam aż w końcu zaprezentujesz dowody na to i zacytujesz mnie gdzie to robię, śmiało ( ͡° ͜ʖ ͡°).
Dodatkowo:
https://cdaction.pl/newsy/dragon-age-w-cieniu-potworow-prawie-500-tysiecy-graczy-jednoczesnie-w-testach-nowej-gry-capcomu
Tutaj twierdzisz, że napisałem, że SW to jest gra roku. Gra roku dla kogo? Dla mnie? Dla branży? Gdzie napisałem cokolwiek z tych rzeczy? Zacytuj.
Gdzie ja napisałem, że ta gra to sukces? Ponownie, zacytuj. Sukces dla kogo? Zakładam, że chodzi ci o wydawcę, jeżeli tak, to pokaż, gdzie piszę coś takiego.
Jeżeli nie potrafisz tego zrobić to czemu kłamiesz?
Brak argumentow to cyk wyyrzyg z pasty, piekne to jest 😀 Skasowany przez paru wypiera sie swoich slow, ktos podwaza co mowi jeb znowu pasta 🙂 Dziecko w przedszkolu jest lepszym rozmowca 🙂
Jakim cudem ty tu jeszcze bana nie masz za spam to ja nie wiem, specjalnie traktowanie czy co? @Redakacja to sa jakies podwojne standardy o co k….. chodzi? Czemu jedni dostaja bany a ta osobliwosc przy tej ilosci spamu dalej sobie robi co chce?
Złociutki, nadal uciekasz przed odpowiedziami na pytania:v
Link który wrzuciłeś w tym temacie:
https://www.cdaction.pl/newsy/starfield-to-wedlug-dyrektora-projektowego-bethesdy-cud-techniczny
nie pokazuje tego co twierdziłeś dzbanuszku, więc twoje pytanie nadal pozostaje bez odpowiedzi. Chyba, że przyznasz się do błędu i przeprosisz za wprowadzanie innych w błąd :c
Ale póki co, nadal nie odpowiedziałeś na pytanie.
Napisałeś swego czasu, że wypowiadałem się w ochach i achach na temat Akolity więc czekam aż w końcu zaprezentujesz dowody na to i zacytujesz mnie gdzie to robię, śmiało ( ͡° ͜ʖ ͡°).
Dodatkowo:
https://cdaction.pl/newsy/dragon-age-w-cieniu-potworow-prawie-500-tysiecy-graczy-jednoczesnie-w-testach-nowej-gry-capcomu
Tutaj twierdzisz, że napisałem, że SW to jest gra roku. Gra roku dla kogo? Dla mnie? Dla branży? Gdzie napisałem cokolwiek z tych rzeczy? Zacytuj.
Gdzie ja napisałem, że ta gra to sukces? Ponownie, zacytuj. Sukces dla kogo? Zakładam, że chodzi ci o wydawcę, jeżeli tak, to pokaż, gdzie piszę coś takiego.
Jeżeli nie potrafisz tego zrobić to czemu kłamiesz?
@REDAKCJA gdzie jestes jak ktos jawnie kolejny raz łamie regulamin? Kiedy zamierzacie cos z tym zrobic? Na jakiej zasadzie sa rowni i rowniejsi?
Złociutki, weź mu w końcu odpowiedź, będzie spokój xD
odpowiedzialem nie raz, ale koles nie ogarnia ironi i sarkazmu to nie rozumie pewnych rzeczy. Daremny trud, z toba czasami sie da rozmawiac z ta osobliwoscia nie. Zreszta na jakiekolwiek argumenty czy podwazenie jego tezy wkleja ten swoj belkot
Co za kłamczuch xd.
udowodnij to 🙂 haha
Z przyjemnością. Jak odpowiesz na pytania 😛 Odpowiem ci na nie , jak ty odpowiesz na moje ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Link który wrzuciłeś w tym temacie:
https://www.cdaction.pl/newsy/starfield-to-wedlug-dyrektora-projektowego-bethesdy-cud-techniczny
nie pokazuje tego co twierdziłeś dzbanuszku, więc twoje pytanie nadal pozostaje bez odpowiedzi. Chyba, że przyznasz się do błędu i przeprosisz za wprowadzanie innych w błąd :c
Ale póki co, nadal nie odpowiedziałeś na pytanie.
Napisałeś swego czasu, że wypowiadałem się w ochach i achach na temat Akolity więc czekam aż w końcu zaprezentujesz dowody na to i zacytujesz mnie gdzie to robię, śmiało ( ͡° ͜ʖ ͡°).
Dodatkowo:
https://cdaction.pl/newsy/dragon-age-w-cieniu-potworow-prawie-500-tysiecy-graczy-jednoczesnie-w-testach-nowej-gry-capcomu
Tutaj twierdzisz, że napisałem, że SW to jest gra roku. Gra roku dla kogo? Dla mnie? Dla branży? Gdzie napisałem cokolwiek z tych rzeczy? Zacytuj.
Gdzie ja napisałem, że ta gra to sukces? Ponownie, zacytuj. Sukces dla kogo? Zakładam, że chodzi ci o wydawcę, jeżeli tak, to pokaż, gdzie piszę coś takiego.
Jeżeli nie potrafisz tego zrobić to czemu kłamiesz?
dalej ten sam belkot. @REdakcja prosze zrobic cos z tym spamem
Dalej ucieczka i brak odpowiedzi na pytania xd
Dobre praktyki, zwłaszcza że rynek pracy w Korei w ogóle jest patologiczny.