rek

Bloodborne: Remaster nie powstaje, bo FromSoftware jest zajęte Elden Ringiem [AKTUALIZACJA]

Bloodborne: Remaster nie powstaje, bo FromSoftware jest zajęte Elden Ringiem [AKTUALIZACJA]
Jeff Grubb twierdzi, że nie mamy co liczyć na zremasterowane Bloodborne lub jego port na PC w najbliższej przyszłości.

Plotki na temat potencjalnego remastera Bloodborne albo chociaż portu na PC powracają jak bumerang od lat. Niestety, wygląda na to, że możemy liczyć co najwyżej na premierę fanowskiego Bloodborne Kart. Wszystko wskazuje na to, że ani Sony, ani FromSoftware nie szykują obecnie powrotu do Yharnam w żadnej formie i prawdopodobnie w najbliższej przyszłości się to nie zmieni.

Znany z wiarygodnych przecieków Jeff Grubb poruszył ten temat w najnowszym odcinku Xbox Expansion Pass (oglądajcie od 58:50):

https://www.youtube.com/watch?v=ZjcD_-6dMo4&t=3530s

Dziennikarz mówi wprost, że w świecie Bloodborne nie dzieje się obecnie nic. FromSoftware jest zajęte dalszym rozwojem Elden Ringa, który odniósł przecież ogromny sukces i zasługuje przynajmniej na jakieś spore DLC (a Bandai Namco już zapowiedziało, że chce prężnie rozwijać dalej tę markę, również poza światem gier). Ponadto Hidetaka Miyazaki niedawno informował, że jego studio kończy już… kolejną grę.

Teoretycznie Sony mogłoby zlecić prace nad portem / remasterem Bloodborne innemu studiu (np. Bluepoint Games, które doskonale poradziło sobie z odświeżeniem Demon’s Souls). Grubb przyznaje jednak, że z tego, co zrozumiał, wynika, iż Bloodborne ma na tyle poplątany kod, że niemożliwe by było rozpracowanie go bez dużej pomocy FromSoftware.

Nie pozostaje nam więc nic innego jak czekać na dodatki do Elden Ringa. Ewentualnie śledzić dalszy rozwój prac nad Lies of P.

Aktualizacja

Lance McDonald, twórca fanowskiego patcha do Bloodborne, twierdzi, że ewentualna aktualizacja gry, która odblokowywałaby 60 fpsów, czy też port na PC wcale nie wymagałyby od Sony tak dużo pracy. Swój punkt widzenia przybliżył w poniższym wątku na Twitterze.

https://twitter.com/manfightdragon/status/1572472349685088256

2 odpowiedzi do “Bloodborne: Remaster nie powstaje, bo FromSoftware jest zajęte Elden Ringiem [AKTUALIZACJA]”

  1. Co tam remaster, byłoby miło, gdyby FromSoftware łaskawie przygotowało patch na nową generację, bo w tej chwili Bloodborne może się „poszczycić” mianem najgorzej działającej wysokobudżetowej gry na PS5 i chłopakom powinno być w związku z tym wstyd, ale…. no cóż, tradycja zobowiązuje, a nie zdziwiłbym się, gdyby From po prostu nie umiało ogarnąć własnego kodu. To też nie byłoby nic nowego.
    Pozostaje więc wierzyć, że prace nad sequelem już trwają i przydzielono doń magików z Bluepoint, a do tego czasu można śmiało trzymać kciuki za Wo Long od Team Ninja, bo choć demo nie jest choćby trochę zoptymalizowane, to pokazuje wielki potencjał tego tytułu oparty przede wszystkim o genialny system walki zjadający na śniadanie i bez popitki analogiczne rozwiązania z Elden Ring.

    • Nadzieja umiera ostatnia, ale obawiam się, że magicy z Bluepointa też są obecnie zajęci własnym tytułem :<

Dodaj komentarz