Wiedźmin 3: Duży patch na wszystkich platformach

Nie tak dawno temu ujawniono, że Wiedźmin 3 sprzedał się świetnie, a zeszłoroczna premiera wersji next genowej dała grze nowe życie. Co prawda nie wszystko poszło zgodnie z planem, ponieważ tuż po premierze aktualizacji gra przez dłuższy czas borykała się z wieloma błędami, ale twórcy konsekwentnie łatali wszystkie dziury. Dzisiaj Global Community Director w CD Projekcie, Marcin Momot zapowiedział, że informacje na temat kolejnej, dużej aktualizacji zostaną ujawnione jeszcze dziś i tak też się stało.
Wersja 4.04 przyniesie ze sobą szereg zmian na wszystkich platformach – ze Switchem włącznie. W przypadku pecetów na liście nowości znajdziemy przede wszystkim poprawki związane ze wsparciem dla śledzenia promieni i pozostałych błędów z tego wynikających, jakich nie udało się wyeliminować do dziś. Konsole otrzymały m.in. łatkę eliminującą migające tekstury, a także poprawiającą stabilność gry podczas wczytywania zapisów. Do tego na konsolach nowej generacji oraz pecetach pojawiły się dodatkowe opcje graficzne (jak kalibracja efektu HDR), naprawiono kolizję z trawą i zaaplikowano poprawne odbicia nieba na tafli wody tam, gdzie były z tym problemy.
Osobny akapit należy się Nintendo Switchowi, bo jeśli jesteście posiadaczami konsoli Nintendo zapewne ucieszycie się z informacji, że wraz z aktualizacją 4.04 Wiedźmin 3 otrzyma wsparcie dla zapisów międzyplatformowych. Teraz nic nie stoi na przeszkodzie, by rozgrywkę rozpoczętą na „pstryku” kontynuować później na mocniejszym sprzęcie – jedynym wymogiem jest posiadanie konta GOG.
To oczywiście nie wszystkie nowości, jakie pojawią się w grze. Listę najważniejszych usprawnień znajdziecie na oficjalnej stronie tytułu, a wieść gminna (i adnotacja na dole ww. strony) niesie, że aktualizacja 4.04 do Wiedźmina 3 zawiera w sobie jeszcze sporo mniejszych poprawek uprzyjemniających obcowanie z grą.
Czytaj dalej
2 odpowiedzi do “Wiedźmin 3: Duży patch na wszystkich platformach”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Przecież switch ma te multiplatformowe save’y ze steam i gog prawie od premiery gry xD
Źródło: https://www.cdaction.pl/newsy/wiedzmin-3-dziki-gon-niedlugo-dostanie-mozliwosc-dzielenia-save-ow-miedzy-pecetami-i-nintendo-switchem
Według testów to ten patch kompletnie niczego nie poprawił w kwestii wydajności xD