rek

Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2: Poznaliśmy (znowu) pierwszy klan

Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2: Poznaliśmy (znowu) pierwszy klan
Michał "thegoose" Gąsior
Kolejne doniesienia o Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 przywodzą na myśl główny motyw z filmowego „Dnia świstaka”.

Osoby śledzące newsy o Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 mogły doznać ostatnimi czasy istnego déjà vu. Nic dziwnego ‒ projekt po kilku latach od zapowiedzi został zrestartowany i przekazany w ręce The Chinese Room, odpowiedzialnego m.in. za Dear Esther. Tym samym promocja gry musiała zostać niejako powtórzona: dostaliśmy parę szczegółów o głównym bohaterze, kilka screenów prezentujących mroczne Seattle, a nawet niespodziewanie fragmenty rozgrywki. Co nieco dowiedzieliśmy się także o systemie walki, który początkowo miał przypominać ten z Dishonored.

Tym razem, podobnie jak 4 lata temu, zaczęto ujawniać po kolei wszystkie dostępne do wyboru klany wampirów w Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 . Wówczas zaprezentowano ich w sumie pięć: Brujah, TremereToreador, Ventrue oraz Malkavian. Teraz pierwszą pokazaną familią jest ponownie mrożąca krew w żyłach Brujah. Ich charakterystyka nie zmieniła się szczególnie od pierwszego konceptu ‒ szeregi klanu zasilają radykałowie, którzy w zwyczaju mają najpierw strzelać (czy gryźć?), a potem zadawać pytania. Cechują się nadnaturalną siłą, za pomocą której rozwiązują wszelkie problemy.

https://www.youtube.com/watch?v=is1ktPTpGUA

Brujah ma idealnie pasować dla graczy, którzy nie kryją się w cieniu i preferują działanie na pierwszej linii frontu. Z tego względu po przyłączeniu się do tego klanu otrzymujemy wachlarz umiejętności głównie związany z atakami wręcz. Wśród nich znajdują się choćby brutalna szarża czy podnoszenie i rzucanie przeciwnikami na lewo i prawo. Więcej szczegółów mamy poznać na początku 2024 roku.

Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2

Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 ma zaoferować 4 grywalne klasy w podstawowej wersji gry, które będziemy poznawać co tydzień. Ponadto istnieć będą jeszcze dwie, dostępne po wykupieniu DLC. Pierwsza z nich ma pozwolić na nowy sposób doświadczenia głównej linii fabularnej, zaś druga ma zaoferować zupełnie inną historię. Produkcja ma zadebiutować jesienią przyszłego roku.

Dodaj komentarz