Overwatch League: Rozgrywki przyciągnęły blisko 10 milionów widzów
Już pierwszego dnia podziwiało je ponad 400 000 osób.
Blizzard usilnie stara się wypromować swoją strzelankę jako liczącą się dyscyplinę e-sportową i trzeba przyznać, że ostatnio wychodzi mu to nad wyraz dobrze. Niedawno informowaliśmy Was o tym, że Twitch zapłacił aż 90 milionów dolarów za prawa do transmitowania rozgrywek Overwatch League. Najnowsze dane wskazują na to, że ryzyko mogło się opłacić. Przez pierwszy tydzień mecze śledziło 10 milionów osób, przy czym liczba ta dotyczy zarówno Twitcha, jak i MLG oraz chińskich serwisów w rodzaju ZhanQi TV, NetEase CC i Panda TV. Średnia liczba widzów na minutę pierwszego dnia wynosiła około 408 000, w kolejnych – 280 000. Największą popularnością cieszyło się starcie Dallas Fuel i Seoul Dynasty, które w szczytowym momencie śledziło 437 000 dusz.
Skoro już mowa o Overwatchu, Blizzard ogłosił wreszcie ostateczną datę premiery nowej, stylizowanej na park rozrywki mapy.
Czytaj dalej
Jestem wielbicielem turówek i wszelkiej maści erpegów: zarówno klasycznych, jak i współczesnych. Do tego zdeklarowanym zwolennikiem tytułów dla jednego gracza, przy czym od tej zasady istnieje jeden poważny wyjątek – World of Warcraft. W Azeroth przesiedziałem więcej godzin, niż chciałbym przyznać, raz ciesząc się każdą chwilą, kiedy indziej zrzędząc na czym świat stoi. Nie wyobrażam sobie dnia bez książki (niemal zawsze fantastyki), za to spokojnie obyłbym się bez kina i seriali. Z CDA związany jestem od 2011 roku.