Take-Two zapowie w tym miesiącu „nową ekscytującą markę”
Pamiętacie może niedawne doniesienia o XCOM-ie w uniwersum Marvela?
Najnowszy raport finansowy Take-Two i towarzysząca mu konferencja prasowa przyniosły sporo interesujących informacji. Pierwszy kwartał roku podatkowego 2021-2022 okazał się dla firmy wyjątkowo korzystny: przychody netto wyniosły 813 milionów dolarów, zysk sięgnął zaś 152 milionów dolarów (w obu przypadkach prognozy były o kilkadziesiąt milionów niższe). Graczy bardziej zaciekawią jednak inne kwestie.
Take-Two zapowiedziało bowiem (również ustami przewodniczącego Karla Slatoffa), że jeszcze w tym miesiącu 2K, jedna ze spółek należących do giganta, „ujawni szczegóły dotyczące kolejnej ekscytującej nowej marki z datą premiery zaplanowaną na ten rok podatkowy” (czyli przed kwietniem 2022). Ponieważ w sierpniu zorganizowany zostanie również Gamescom, rozsądnie oczekiwać zapowiedzi podczas prowadzonego przez Geoffa Keighleya Opening Night Live.
Choć oficjalnie tożsamość gry poznamy dopiero za kilka tygodni, wcześniejsze doniesienia i wycieki sugerują, czego powinniśmy się spodziewać. Nad „XCOM-em w świecie Marvela” pracować ma Firaxis, z kolei Hangar 13 (autorzy Mafii 3) zajmuje się czymś, co obrazowo ujęto jako „Cthulhu spotyka Saints Row” – oba studia podlegają zaś właśnie 2K. Od razu też uspokoję: nie chodzi o produkcję mobilną.
Warto zauważyć, że – jak wynika z raportu – Take-Two jest również pewne debiutu Tiny Tina’s Wonderlands zaplanowanego na początek 2022. Jak jednocześnie poinformowano podczas konferencji, premiery dwóch innych tytułów z kategorii immersive core (czyli najważniejszych gier w katalogu wydawcy) przeniesiono na następne lata. Szczegółów nie zdradzono, ale nie zdziwiłbym się, gdyby mowa była o kolejnym Saints Row.