Diablo IV ma nowego reżysera. Studio dzieli się próbkami dźwięków i nagraniami z sesji [WIDEO]
Oczywiście nie mogło zabraknąć miażdżenia owoców, bez tego praca dźwiękowców byłaby niepełna.
Niedawny powrót legendarnego Diablo II uświadomił niektórym z nas jedno: chociaż przeszłość była ekstra, być może warto zainteresować się również przyszłością. „Dwójka” przy całej swojej klasie ma bowiem u podstaw projektu garść problemów, z którymi z perspektywy współczesnego gracza niełatwo się pogodzić.
Po wyjściu remastera uwaga fanów skupia się więc na zbliżającej się nieśpiesznie czwartej odsłonie. Jej losy były jednak w ostatnich miesiącach niepewne – głośny pozew o dyskryminację i molestowanie w firmie doprowadził do m.in. opuszczenia studia przez Luisa Barrigę, reżysera Diablo IV.
Teraz dowiedzieliśmy się, kto zajął jego miejsce. Joe Shely pojawił się w Blizzardzie w połowie pierwszej dekady XXI wieku i początkowo znalazł zatrudnienie przy WoW-ie. Później jako starszy projektant dołączył do zespołu odpowiedzialnego za Diablo III, gdzie pracował nad dodatkiem Reaper of Souls. „Czwórką” zajmował się od 2017, a jego głównym zadaniem było dbanie o jakość systemu walki. Od niedawna zajmuje zaś stanowiska reżysera projektu.
Oprócz tego ogłoszenia w ramach najnowszego kwartalnika Diablo IV mogliśmy dowiedzieć się co nieco na temat warstwy dźwiękowej gry – oczywiście nie mogło zabraknąć przy tym licznych przykładów. Na pierwszy ogień (hehe) poszły nagrania ognistych umiejętności czarodziejki:
Fani mogą także posłuchać odgłosów potworów i procesu ich nagrywania:
Nie zabrakło też przykładów dźwięków tła:
Na deser zostawiono dźwięk niszczenia obiektów. Jak twierdzi Blizzard, dużo wysiłku włożono w to, aby „wszystkie obiekty miały ekstremalnie przyjemny odgłos rozpadu”.
Sam artykuł o dźwięku w grze (ciekawy i po polsku, więc nie macie wymówki) znajdziecie TUTAJ.
Diablo IV wciąż nie ma daty premiery.