Assassin’s Creed Mirage: Twórcy porównali mapę gry do 2 poprzednich odsłon serii
Assassin’s Creed Mirage od początku był zapowiadany jako odpowiedź Ubisoftu na głosy fanów, którzy domagali się produkcji o mniejszej skali. Niedawne zapowiedzi potwierdziły, że czeka nas powrót do korzeni, a Francuzom na pewno przydałby się teraz ciepło przyjęty hit, który przerwałby ich złą passę z ostatnich miesięcy.
Jak duża mapa będzie nas więc czekać w Assassin’s Creed Mirage? Od dawna wiemy, że nie ma co liczyć na ogromny otwarty świat pokroju Odyssey czy Valhalli, jednak teraz twórcy konkretnie porównali Bagdad z Mirage do Konstantynopola z Revelations oraz Paryża z Unity. Takiego zestawienia mieli użyć w trakcie rozmowy z jednym z dziennikarzy, którzy brali udział w pokazie gry.
Sam Bagdad ma być podzielony na cztery dzielnice, ale nasz bohater odwiedzi także kilka terenów wokół niego. Nie ma więc się co obawiać, że czeka nas mało przygód, po prostu skala gry – zgodnie z obietnicami – będzie mniejsza w stosunku do ostatnich gigantycznych produkcji.
Przypominam, że Assassin’s Creed Mirage ukaże się 12 października 2023 na PC, PlayStation 4 i 5 oraz Xboksy One i Series X/S. Oczywiście nie jest to jedyny Asasyn, jakiego obecnie opracowuje Ubisoft.
Czytaj dalej
-
Sequel Cyberpunka 2077? Jeszcze za wcześnie, ale nowa gra w uniwersum ukaże...
-
Team Cherry nie wyklucza nowych gier w świecie Hollow Knighta. „Jeśli...
-
Resident Evil Requiem stawia na straszenie. „Wyciągnęliśmy wnioski z przeszłości i wiemy,...
-
Fenomen Steam Next Festu ukaże się lada moment. Death...
6 odpowiedzi do “Assassin’s Creed Mirage: Twórcy porównali mapę gry do 2 poprzednich odsłon serii”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

To i tak mała nie będzie. Ważne by fabuła była dobra i ogólny feeling z gry. Teraz mała mapa, w przyszłym roku olbrzymia i tak naprzemiennie. Czego więcej chcieć.
nic się nie zmieniło tak naprawdę od 2009
Kurde, to wygląda jak jedynka. Przez tyle lat technologia tak mało poszła do przodu? 😀
Mam nadzieję ze to wina buildu bo symulacja fizyki ubrań jest gorsza niż to co widzieliśmy w kilku ostatnich odsłonach. Roślinność też wygląda gorzej niż to co było w ostatnich dwóch odsłonach.
jakoś tak jak smutny Jezus wygląda ten asasyn…
Czy tylko mi się nie podobają te powolne ruchy i animacje, brakuje im co najmniej życia…