17.09.2024, 12:30Lektura na 2 minuty

Cities: Skylines 2 – Tworzone przez społeczność DLC opóźnione. Dłużej poczekamy też na narzędzia moderskie

Studio Colossal Order poinformowało nas o kolejnych opóźnieniach zmierzającej do Cities: Skylines 2 zawartości. Tym razem chodzi o Creator Packs i Asset Editora.

Od premiery Cities: Skylines 2 dzieło studia Colossal Order zdecydowanie nie ma lekko i właściwie niewiele się do tej pory zmieniło w tym aspekcie. Twórcy gry, choć ciągle próbują naprawiać stan techniczny produkcji i dodawać do niej nową zawartość, co chwila wpadają w kolejne tarapaty. Pierwsze DLC spotkało się z tak fatalnym odbiorem, że developerzy zdecydowali się przeprosić graczy i zwrócić im pieniądze, rozdając dodatek za darmo. Studio ma też obecnie spore problemy związane z przeniesiem gry na konsole.

Dobrych wieści brakuje także w kontekście nadchodzących Creator Packs, czyli dodatków tworzonych przez społeczność. DLC pod tytułem Modern Architecture oraz Urban Promenades ukażą się nieco później niż planowano. Oba rozszerzenia zadebiutują bowiem w czwartym kwartale tego roku. Przeniesiono również premierę dodatku Bridges & Ports, w który zagramy dopiero w drugim kwartale 2025 roku.


Aby mieć pewność, że nie rozdrabniamy zanadto naszego skupienia, podjęliśmy decyzję o przesunięciu Creator Packs na czwarty kwartał. Będzie to również miało wpływ na nadchodzącą premierę Bridges & Ports, która nastąpi w drugim kwartale 2025 roku. Nadal będziemy koncentrować nasze wysiłki na podstawowej grze, nim przeniesiemy uwagę na płatną zawartość.


Jednak to wcale nie koniec problemów studia. Wciąż przeciąga się również proces tworzenia Asset Editora, czyli narzędzia umożliwiającego tworzenie modyfikacji do drugiego Cities: Skylines. Twórcy przyznali nawet, że sprawia on więcej kłopotów, niż się spodziewali.


Asset Editor postawił przed nami więcej wyzwań, niż się spodziewaliśmy, ale robimy postępy i udostępniamy zaktualizowane buildy grupie moderów, by mogli się zapoznać z edytorem i przesłać opinię na temat jego funkcjonalności.


Developerzy starają się też ciągle naprawiać kolejne błędy, a szczególną uwagę przywiązują do bugów związanych z hotelami i turystyką, co, jak określili, jest obecnie najistotniejszym problemem do rozwiązania. Więcej o planach twórców możecie przeczytać TUTAJ.


Czytaj dalej

Redaktor
Adam „Adamus” Kołodziejczyk

Za dzieciaka miłość do świata gier zaszczepiły we mnie erpegi (głównie pierwsze Baldury, Fallouty i Gothiki). Dziś mogę śmiało powiedzieć, że choć wciąż jest to mój ulubiony gatunek, to potrafię znaleźć coś dla siebie w niemalże każdym typie rozgrywki. Poza tym uwielbiam wciągać w medium gier osoby, które zupełnie go nie znają.

Profil
Wpisów456

Obserwujących2

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze