8.11.2022, 14:15Lektura na 2 minuty

Death Stranding: Kojima świętuje wyniki sprzedaży w 3. urodziny gry

Hideo Kojima nie kryje swojej radości związanej z 3. urodzinami Death Stranding, a na deser mamy informację o 10 milionach sprzedanych egzemplarzy.


Patryk „Delighter” Żelazny

Dzisiaj, 8 listopada, tylko że trzy lata temu, swoją premierę miało Death Stranding – czyli postapokaliptyczny symulator kuriera. Sam tytuł wciąż żyje i ma się całkiem nieźle: na początku roku na PC mieliśmy premierę Director's Cut, a fani już spekulują na temat powstawania drugiej części przez tweety Hideo Kojimy. Zresztą doniesień o tym jest coraz więcej, a ostatnie są nawet z października.

Na moment możemy jednak powiedzieć basta jakimkolwiek teoriom i plotkom. Zamiast tego napijmy się szampana i skosztujmy tortu (a nawet tortów!) razem z Kojima Productions. Japoński developer świętuje po pierwsze trzecie urodziny Death Stranding, a po drugie świetne wyniki sprzedaży, którymi podzielił się też z nami na Twitterze. Twierdzi, że tytuł sprzedał się już w 10 milionach egzemplarzy – na całym świecie, wliczając w to wszystkie platformy.

Niestety nie załapiemy się już na grupowe zdjęcie, ale coś czuję, że w tym celu i tak trzeba być pracownikiem studia.

Skoro i tak już świętujemy, to przypomnę, że Death Stranding cieszy się bardzo dobrymi opiniami. Hraboll w zbiorze recenzji wersji Director's Cut nie bał się nawet nazwać go arcydziełem – a po zerknięciu na oceny, trudno nie przyznać mu racji. Na Metacriticu opinie użytkowników wahają się między 7.2/10 oraz 7.8/10 w zależności od platformy, a na Steamie są bardzo pozytywne (9/10).

Redaktor
Patryk „Delighter” Żelazny

Jestem człowiekiem wielu pasji, jedne z nich przemijają, inne pozostają – gry i pisanie to te, które będą ze mną do końca życia. Są jeszcze ciastka, ale mroczne istoty zabraniają mi o nich mówić.

Profil
Wpisów965

Obserwujących5

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze

Polecane