Disney ma prosić o więcej po sukcesie Indiana Jones and the Great Circle. Doczekamy się sequela?
Produkcja MachineGames okazała się wielkim sukcesem.
Indiana Jones and the Great Circle okazał się chyba największym zaskoczeniem roku, a produkcja oprócz zebrania świetnych recenzji od krytyków przypadła do gustu również graczom. Inspirowany immersive simami tytuł MachineGames mógł okazać się przełomowy w perspektywie całej serii o najsłynniejszym archeologu, przywracając go do głównego nurtu popkulturowego, a według doniesień jednego z informatorów, Disney już prosi o więcej.
Owym informatorem jest dziennikarz Jez Corden, który w trakcie odcinka podcastu Xbox Two przekazał, że podobno „Disney podniósł słuchawkę i chce więcej Indiany Jonesa”.
Jak zauważa Kaan Serin z Games Radaru niedawno wiceprezes i dyrektor generalny Lucasfilm Games, Douglas Reilly, wspominał w rozmowie z Variety o możliwości powstania kolejnych adaptacji z Indianą Jonesem. Przy okazji Mat Piscatella z Circany przekazał na BlueSky’u, że Indiana Jones and the Great Circle było drugą najlepiej sprzedającą się grą w Ameryce Północnej, zaraz za najnowszą odsłoną Call of Duty.
W roli głównej mogliśmy usłyszeć Troya Bakera, który pojawił się na tegorocznej ceremonii The Game Awards w towarzystwie Todda Howarda, a zaraz potem na scenę wyszedł również… Harrison Ford. Jak widać po ekscytacji tłumu, Indiana Jones żył w sercach i tylko czekał na ujawnienie swojego potencjału w growym medium. Jasne, w zeszłym roku na kinowych ekranach mogliśmy zobaczyć „Indianę Jonesa i artefakt przeznaczenia”, jednak to właśnie produkcja MachineGames pokazała, jak wygląda dobre kino nowej przygody.
Jeśli wciąż zastanawiacie się nad zakupem Indiany Jonesa, to może pomóc wam w tym nasza recenzja autorstwa Eugeniusza Siekiery, który chwalił fantastycznie zaprojektowane poziomy, pomysłowe zagadki, jednak narzekał m.in. na sztuczną inteligencję czy męczący backtracking.
Czytaj dalej
Rodowity bałuciarz i entuzjasta popkultury. W wolnych chwilach robi filmiki o grach na YouTubie. Kontakt: filip.chrzuszcz@cdaction.pl