Dragon’s Dogma 2: Twórcy odpowiadają na krytykę gry [AKTUALIZACJA]
Capcom odpowiedział na zarzuty dotyczące mikropłatności i słabej optymalizacji Dragon’s Dogmy 2.
W piątek zadebiutowała Dragon’s Dogma 2 i z miejsca wywołała ogromne kontrowersje. Najnowsza produkcja Capcomu jest naszpikowana mikropłatnościami, które dotyczą podstawowych funkcji gry tj. m.in. szybkiej podróży, slotów na zapisane gry i zmiany wyglądu postaci. Działania japońskiej korporacji spotkały się z bardzo surową reakcją użytkowników Steama, którzy masowo dzielili się nieprzychylnymi opiniami na temat produkcji.
Antykonsumenki wydźwięk poczynań firmy jest dodatkowo wzmocniony przez fakt, że mikropłatności zostały dodane do gry po opublikowaniu pierwszych recenzji, które zazwyczaj wychwalały tytuł. Capcom odniósł się do kontrowersji związanych z najnowszą grą studia.
Zdecydowaną większość płatnych elementów DLC można zdobyć w grze za darmo.
Japońska korporacja wypowiedziała się również na temat problemów z optymalizacją Dragon’s Dogmy 2. Twórcy wyjaśnili z czego wynikają częste problemy z klatkażem i zapowiedzieli, że firma będzie szukała rozwiązania tego problemu w przyszłości.
Zasoby procesora są przydzielane każdej postaci w grze i wykorzystywane do obliczeń wpływu jej fizycznej obecności w różnych obszarach. W niektórych sytuacjach obciążenie procesora może być bardzo duże, co ma znaczący wpływ na liczbę klatek na sekundę. Zdajemy sobie sprawę, że w takich sytuacjach ustawienia zmniejszające obciążenie GPU mogą mieć ograniczony efekt – szukamy jednak sposobów na poprawę wydajności.
Graliście już w Dragon’s Dogmę 2? Co sądzicie o wprowadzonych do gry mikrotransakcjach? Tytuł zadebiutował 22 marca na PC, PlayStation 5 i Xboksach Series X/S.
AKTUALIZACJA:
Twórcy zapowiedzieli również kilka zmian. Wśród nich znajduje się m.in. możliwość rozpoczęcia nowej gry.
Czytaj dalej
Posiadam Game & Watcha wydanego z okazji 35-lecia serii The Legend of Zelda. Bardzo dobrze pokazuje godzinę. Polecam.