Koniec Pogromcy Potworów. Mobilny Wiedźmin nie będzie dłużej rozwijany

Wiedźmin: Pogromca Potworów raczej nigdy nie miał szans zostać pogromcą Pokemon Go, ale początek miał całkiem udany i mi też dał kilka godzin solidnej frajdy. Problemy zaczęły się, gdy gracze dość szybko wyczerpali dostępne w grze zadania, a podlegające Redom studio Spokko zamiast dodawać kolejne, skupiło się na agresywnych mikropłatnościach.
Zamiast dalszego poprawiania balansu i rozwijania dostępnych przygód, grupa CD Projekt poinformowała właśnie o zamknięciu projektu. Gra będzie dostępna w sklepach Google Play i Apple App Store tylko do końca stycznia 2023, a wraz z końcem czerwca przestanie być dostępna także dla dotychczasowych graczy.
Podjęte decyzje są kierunkowo zgodne z założeniami aktualizacji strategii biznesowej Grupy CD PROJEKT (tj. opublikowanymi założeniami Strategicznych Kierunków Rozwoju w Perspektywie Długofalowej dla Grupy CD PROJEKT), która przewiduje koncentrację Grupy na podstawowej działalności i realizację projektów mobilnych we współpracy z zewnętrznymi partnerami.
W komunikacie poinformowano, że część zespołu Spokko zostanie zaangażowana w inne projekty realizowane przez CD Projekt Red. A tych, jak doskonale wiemy, ostatnimi czasy nie brakuje: szykowany jest w końcu zarówno Wiedźmin 4 (Polaris), jak i remake pierwszego Wiedźmina oraz projekt Syriusz studia The Molasses Flood, że o cyberpunkowych produkcjach nie wspomnę.
Twórcy podziękowali już graczom za wsparcie i wspólne ubicie ponad 100 mln potworów.
Tym samym Pogromca Potworów dołącza do wygaszanych projektów Redów zaraz obok Gwinta, którego też czeka wkrótce zakończenie oficjalnego wsparcia. Jednocześnie to kolejna produkcja wzorowana na Pokemon Go, której nie udało się powtórzyć sukcesu dzieła firmy Niantic. Dlaczego tak się dzieje? Pozwólcie, że oddam głos specjaliście:
Czytaj dalej
6 odpowiedzi do “Koniec Pogromcy Potworów. Mobilny Wiedźmin nie będzie dłużej rozwijany”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
No ja mimo szczerych chęci i wsparcia dla projektu darowałem sobie grę jakoś pod koniec sierpnia. Kompletnie nic ciekawego nie dodawali, a ubijanie potworów dla samego ubijania było nudne. Szkoda. Może nie tyle, że to zamykają, ale że nie rozwijali tego zgodnie z pierwotnym założeniem. No ale pierwotne założenie nie pozwalało zarabiać.
Wkoncu, sam sie meczylem i dalem szanse przez pol roku jak wyszedl a potem jakos kilka miesiecy temu znow sprubowalem i po 2 dniach papa. Wogole ktos w to gra jeszcze? chyba jeden z ich najbardziej nieudanych projektow
Powinno być tak że jak jakaś gra w której są mikropłatności się zamyka to mają ci zwrócić 20% forsy jaką zainwestowałeś. Myśleli by 2 razy zanim by ją robili i 4 razy zanim by zamknęli.
Do momentu aktualizacji z modyfikacją monetyzacji była to jedyna gra w którą grałem na telefonie. Przechodzenie fabuły miało swój urok. Po aktualizacji przyjemność z gry taktycznej, planowania wyrobu petard itp zostało zabrane na rzecz dodatkowej waluty i pay-to-win. Chętnie odinstaluję wiedząc, że nie ma co już na co liczyć.
No cóż, szybko poszło…
tego się właśnie bałem. kolejna gra skazana na porażkę. tak jak wizards unite.