Seria Tomb Raider osiągnęła przełomowy wynik. Crystal Dynamics pochwaliło się sprzedażą
Lara Croft przekroczyła kolejny kamień milowy.
Ciekawe, czy kiedy Core Design wydał z pomocą Eidos Interactive pierwszego Tomb Raidera w 1996 roku, spodziewał się, że później (już pod Crystal Dynamics) cała seria sprzeda się w ponad 100 milionach egzemplarzy. Właśnie taki kamień milowy zaliczył Tomb Raider, co z radością ogłosiło Crystal Dynamics w swoich mediach społecznościowych.
Zbiegło się to w czasie z premierą „Tomb Raider: Legenda Lary Croft”, serialu animowanego na Netfliksie, który według pierwszych opinii nie powtórzył sukcesu „Cyberpunk: Edgerunners” czy opartego na League of Legends „Arcane”.
Crystal Dynamics zapowiedziało również remastery Tomb Raider 4-6, które trafią do sprzedaży w walentynki, czyli 14 lutego na PC, PlayStation 4 i 5, Xboksach One oraz Series X|S, a także na Switchach. Przypomnijmy, że wcześniej w tym roku otrzymaliśmy odświeżone odsłony klasycznej trylogii przygód Lary Croft. Co za czas dla fanów najsłynniejszej archeolożki w historii!
Jak czytamy na oficjalnej stronie Crystal Dynamics, podjęli oni współpracę z Dark Horse Direct i przygotowują specjalną figurkę Lary Croft z Survivor Trilogy. Cena będzie zapewne podobna do kwot, jakie trzeba zapłacić za dwie poprzednie, czyli około 450 złotych.
A żeby nie było tak kolorowo, to warto wspomnieć, że, jak zauważył użytkownik X-a (dawniej Twittera) Crashykk, może warto byłoby dla Crystal Dynamics sprawdzić ceny m.in. zapowiedzianego niedawno Legacy of Kain: Soul Reaver 1&2 Remastered? Polacy muszą zapłacić obecnie 125 złotych, co daje drugi najwyższy wynik na świecie. Jak nauczyła nas akcja #PolishOurPrices, w większości przypadków jesteśmy drudzy, zaraz za Szwajcarami.
Jeżeli nie wiecie, o co chodzi z akcją zapoczątkowaną przez MKwadrat Podcast, to zapraszamy do zapoznania się z sukcesami #PolishOurPrices, takimi jak obniżenie cen gier z serii Postal czy produkcji ze stajni Bethesdy – Indiany Jonesa and The Great Circle oraz Starfielda (wraz z DLC Shattered Space).
Czytaj dalej
Rodowity bałuciarz i entuzjasta popkultury. W wolnych chwilach robi filmiki o grach na YouTubie. Kontakt: filip.chrzuszcz@cdaction.pl