3
9.02.2024, 10:30Lektura na 2 minuty

Skull and Bones: Szef Ubisoftu twierdzi, że to gra AAAA

Yves Guillemot broni modelu finansowego Skull and Bones, mówiąc, że to bardzo dopracowana i duża grAAAA.

Statek zwany Skull and Bones dokładnie za tydzień przybije do portu i obdarzy nas skarbami, jakich do tej pory nie widzieliśmy. A przynajmniej tak widzi to szef Ubisoftu, Yves Guillemot. Francuska firma w końcu zapowiedział sporo zawartości w ciągu roku od premiery, choć według niektórych graczy uczestniczących w beta-testach sama podstawa gry jest już niestety kiepska.

Bardziej optymistyczny był za to wspomniany Guillemot podczas sesji Q&A dotyczącej trzeciego kwartału roku podatkowego 2024. Wtedy to jeden z pytających (via VGC) chciał się dowiedzieć, czy cena na poziomie 70$ nie sprawi, że baza graczy będzie mniejsza. Zasugerował także, że model free-to-play mógłby lepiej pasować do gry typu live service. Szef Ubisoftu odpowiedział mu następująco:


Zobaczysz, że Skull and Bones to pełnoprawna gra. Jest bardzo duża i czujemy, że gracze zrozumieją, jak ogromna i wykończona jest to produkcja. To pełne potrójne… nie, poczwórne A, która dowiezie na dłuższą metę.


Cóż, jeżeli liczyć ilość przepalonej gotówki na samą produkcję oraz 7-krotne przekładanie premiery, to z pewnością można nazwać Skull and Bones grą wysokobudżetową. Już w 2021 koszta z nim związane miały oscylować w okolicach 120 milionów dolarów. A to było 3 lata temu.

Skull and Bones
Z pewnością Skull and Bones jest jednym z droższych okrętów, jaki posiada Ubisoft. Pytanie, czy faktycznie nadającym się do czegokolwiek.

Od tamtego czasu debiut kilkakrotnie przekładano, co wiązało się z kosztami na marketing, aby rozbudzić ponownie zainteresowanie produkcją. Nie wspominając już wypłatach dla pracowników od 11 lat, kiedy to rozpoczęto pracę nad dodatkiem do Assassin’s Creed IV: Black Flag, z którego zrodziło się Skull and Bones. Oczywiście też nie było to tyle samo pracowników od początku projektu do teraz. Co jeszcze zabawniejsze, podobno część z nich pracuje nad remakiem czwartego „Assasyna”. I tak historia w ciekawy sposób zatoczyłaby koło.


Czytaj dalej

Redaktor
Michał Gąsior

Gracz kiszący się przez większość życia na słabiusieńkim pececie, stąd pałający miłością do kilku tytułów wydanych przed swoim rokiem urodzenia jak Thief 2 czy Heroes III. Niezdrowo analizujący spójność mechanik gry ze światem przedstawionym. Zawsze daje najwięcej punktów w charyzmę. Fortnite spalił mu zasilacz.

Profil
Wpisów164

Obserwujących1
Brak okładki
Skull and Bones
Ocena redakcji
6
Ocena użytkowników
0
Platformy
-
Gatunek
-
Producent
-
Skull and Bones

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze