Sprawdź swojego PS Plusa. Sony rozdaje rekompensatę za niedawną awarię PSN

Sprawdź swojego PS Plusa. Sony rozdaje rekompensatę za niedawną awarię PSN
Jakub "rajmund" Gańko
Jeśli podczas ostatniej awarii byłeś abonentem PS Plusa, prawdopodobnie dostałeś dodatkowe 5 dni usługi.

Na początku lutego posiadacze konsol Sony doświadczyli poważnej awarii PlayStation Network. Nie dało się pograć w gry multiplayer, skontaktować ze znajomymi czy nawet uruchomić niektórych zainstalowanych tytułów cyfrowych, a na domiar złego rzecz wydarzyła się w weekend. Część z nas pewnie skojarzyła to wydarzenie z ogromnym atakiem hakerskim na infrastrukturę sieciową sprzętów Japończyków, jakiego doświadczyliśmy w 2011 roku. Wtedy cały PSN wysiadł na ponad 3 tygodnie, tym razem na szczęście sytuację udało się opanować znacznie szybciej.

Sony przeprosiło wszystkich graczy i obiecało w ramach rekompensaty przedłużyć abonament PS Plus o 5 dni każdemu poszkodowanemu, który w chwili trwania awarii miał wykupioną usługę. Jak donosi serwis Push Square, japońska korporacja właśnie wywiązuje się z tej obietnicy. Możecie sprawdzić sami, czy już otrzymaliście swoje zadośćuczynienie, logując się do PS Store’u, a następnie klikając na swój awatar i wybierając opcję Zarządzanie subskrypcjami. Niestety nic nie zostanie tam wyjaśnione wprost, musicie własnoręcznie sprawdzić podaną tam obecnie datę z okresem, na jaki wykupiliście ostatnio PS Plusa.

Korzystając z okazji, przypomnę, że jeszcze przez kilka godzin w ramach oferty PS Plusa Essential możecie przypisać do swoich kont PayDaya 3, High on Life oraz Pac-Man World Re-Pac. Jeszcze dziś pakiet ten zostanie wymieniony na Dragon Age: The Veilguard, Sonic Colors: Ultimate, a także Teenage Mutant Ninja Turtles: The Cowabunga Collection.

Dodaj komentarz