2
10.07.2023, 11:00Lektura na 2 minuty

Star Wars Jedi: Survivor – Respawn może pracować już nad kontynuacją

Na stronie Respawn Entertainment pojawiły się oferty pracy sugerujące, że studio pracuje nad sequelem Star Wars Jedi: Survivor.

Około trzy miesiące temu doczekaliśmy się nowej odsłony Star Wars Jedi. Survivor nie był pozbawiony błędów i problemów na premierę, ale mimo to doczekał się wielu bardzo pozytywnych recenzji. Wśród nich jedna należała do Witolda, który uznał tę odsłonę za grę, na którą uniwersum Gwiezdnych Wojen zasługiwało. Zaraz po wydaniu twórcy mieli pełne ręce roboty w dostarczaniu pierwszych łatek, ale możliwe, że pracują już nad trzecią częścią.

Doniesienia pochodzą ze strony Electronic Arts, a konkretnie zakładki z ofertami pracy. Tych jest dość pokaźna liczba, a para z nich bezpośrednio i już w tytule odnosi się do Star Wars Jedi – a zapewne nie wszystkie będą tak bezpośrednie. W tym konkretnym przypadku developerzy nawet się z tym nieszczególnie kryją, ale wiadomo, że zazwyczaj próbuje się stosować jakieś wygibasy, żeby wyjaśnić, iż chodzi o kontynuację lub niezapowiedziany projekt, ale nie zrobić tego w zbyt oczywisty sposób. Tutaj w zasadzie też nie pada bezpośrednio słowo „sequel”, jednak trudno sobie wyobrazić potrzebę rekrutowania chociażby głównego scenarzysty do gry, która już się ukazała. To nie jest niemożliwe, jasne, ale warto jeszcze przypomnieć słowa Stiga Asmussena, dyrektora Survivora.


Zawsze chciałem to [serię Star Wars Jedi – dop. red.] zobaczyć jako trylogię.


Stig Asmussen

Na tej podstawie wiele osób uważa, że prace nad kontynuacją mogły się już rozpocząć. I także sądzę, że prawdopodobieństwo jest całkiem duże. Tym bardziej jeśli weźmiemy pod uwagę, że Survivor przebił pod względem popularności Fallen Order, czyli pierwszą część. Niewykluczone, że Respawn popchnięte do przodu tym sukcesem ma środki i powody, by chcieć to powtórzyć i przy okazji spełnić marzenie dyrektora o trylogii.

Wśród wymagań w ofertach pracy możemy znaleźć dodatkowe smaczki. Na przykład to, że dobrze by było, gdyby starszy artysta VFX miał już jakieś doświadczenie w pracy na Unreal Enginie 4 i 5, co może sugerować wykorzystanie silnika w następnej odsłonie.


Czytaj dalej

Redaktor
Patryk „Delighter” Żelazny

Jestem człowiekiem wielu pasji. Jedne z nich przemijają, inne pozostają – a gry i pisanie to te, które będą ze mną do końca życia. Są jeszcze ciastka, ale mroczne istoty zabraniają mi o nich mówić.

Profil
Wpisów1762

Obserwujących8

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze