rek

Kórliki dołączyły do gry opartej na blockchainie

Kórliki dołączyły do gry opartej na blockchainie
Kuba "SztywnyPatyk" Stolarz
Bwaaaaaaah.

Gdy ludzie stają się coraz mniej przychylni wobec kontrowersyjnych niewymienialnych tokenach, wydawcy – no, wyłączając stronę itch.io – coraz chętniej się na nie decydują. Niedawno było głośno o Team17, na którego zapowiedź Wormsowych NFT developerzy współpracujący z firmą zareagowali natychmiastowym odcięciem się od projektu. Konami zaś weszło w to środowisko, otwierając własną kryptoaukcję z pracami poświęconymi Castlevanii (i zapowiadając więcej takich wydarzeń).

Ubisoft otworzył nawet własną platformę do wymiany tychże tokenów, a gdy oberwał za to krytyką, szef tamtejszych projektów związanych z blockchainem, Nicolas Pouard, stwierdził, że jest to spowodowane… niezrozumieniem tematu przez graczy. Francuski gigant, rzecz jasna, tym przejściem do kontrofensywy jedynie dolał oliwy do ognia. Co więcej, wciąż brnie w zaparte i z jednej ze swoich marek uczynił dodatek do tego niewymienialnego szaleństwa.

Kórliki – szalone zwierzęta, które swego czasu zagarnęły uwagę Raymanowi – dołączyły do metaverse’owej gry The Sandbox. Produkcja polega na kupowaniu własnych cyfrowych skrawków ziemi, na których w zamyśle można robić, co nam się żywnie podoba: organizować eventy czy tworzyć i grać w gry społecznościowe. Możemy także projektować wokselowe obiekty, a następnie je monetyzować na stworzonej pod to platformie. Całość opiera się na blockchainie, zatem każda transakcja wiąże się z zainwestowaniem w kryptowalutę.

Kórliki i związane z nimi przedmioty – jak wózki zakupowe czy ich charakterystyczna broń, przepychaczka do toalety – staną się częścią Sandboksowych programów do tworzenia własnych obiektów czy nawet całych rozgrywek. Jak można wywnioskować ze słów Guillaume’a Mammi, starszego kierownika Ubisoftu, to może być początek łączenia sfery krypto z markami firmy.

Raduje nas możliwość dodania Kórlików do społeczności The Sandbox i wsparcia graczy w tworzeniu oryginalnych doświadczeń poprzez wprowadzenie elementów naszej growej marki. Nie możemy się doczekać, aby zobaczyć, jak gracze użyją świata Kórlików na swój sposób. The Sandbox to oczywisty, świeży, fajny i rozrywkowy dodatek do długiej listy inwazji Kórlików, a także i świetna okazja dla Ubisoftu do eksperymentów z łączeniem swoich marek z metaverse’owym doświadczeniem.

Nie jest to pierwsza taka popkulturowa akcja The Sandbox. Twórcy wprowadzili do swojej gry również takie marki jak „The Walking Dead”, Smerfy, „Hell’s Kitchen” czy nawet nawiązali współpracę z Snoop Doogiem oraz z deadmau5em.

2 odpowiedzi do “Kórliki dołączyły do gry opartej na blockchainie”

  1. Chciwość producentów i marketingowców zniszczy branżę gier – rzekłem

Dodaj komentarz