Cyberpunk 2077: CD Projekt Red uczy graczy, jak modować grę

Wiele się dzieje ostatnio w świecie CD Projektu Red. Serial „Cyberpunk: Edgerunners” podbija Netfliksa i napędza na nowo zainteresowanie Cyberpunkiem 2077. W przyszłym roku otrzymamy duży dodatek Phantom Liberty, a niedawno do gry trafiła nowa aktualizacja, która co prawda zakończyła wsparcie dla starej generacji konsol, ale wprowadziła kilka ciekawych nowości. Jedną z nich jest REDmod dostępny za darmo na PC.
REDmod to zestaw narzędzi, które pozwalają modować Cyberpunka 2077. Za jego pomocą w prosty i wygodny sposób możemy zarządzać instalacją i ładowaniem fanowskich modyfikacji do gry. Jego twórcy polecają go także do samodzielnego modowania dźwięków, animacji czy skryptów obecnych w grze. Jeśli czujecie się nieco onieśmieleni takimi możliwościami, nie lękajcie się dłużej: CD Projekt Red opublikował oficjalny tutorial przygotowany przez Moritza, jednego z twórców REDmoda.
Na krótkim wideo Moritz tłumaczy, czym dokładnie jest REDmod oraz pokazuje od podstaw, jak to narzędzie pobrać i później z niego korzystać. Obsługa jest bajecznie prosta, więc tym bardziej może zachęcić do modowania Cyberpunka 2077 większą liczbę graczy. Seria tutoriali będzie prawdopodobnie kontynuowana, ponieważ w tytule nagrania jest mowa o 1. odcinku.
Sami twórcy modyfikacji pokazywali wielokrotnie przez ostatnie kilkanaście miesięcy, że pomysłów im nie brakuje i często radzili sobie z naprawianiem obecnych w grze błędów lepiej od samego CD Projektu Red. Nadrabiali też pewne braki, dodając do Night City chociażby metro.
CD Projekt Red zdaje się zresztą doceniać istotną rolę moderów w społeczności Cyberpunka 2077. Rok temu nawet kilku z nich zatrudnił, a opublikowane narzędzia REDmod udowadniają, że najwyraźniej ma podobne podejście do modów, co np. Bethesda.
Czytaj dalej
3 odpowiedzi do “Cyberpunk 2077: CD Projekt Red uczy graczy, jak modować grę”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Jak w prosty sposób dać do zrozumienia, że wszystkie przyszłe „najambitniejsze projekty” zgREDów gracze będą musieli naprawiać sobie sami xD.
Jak dla bethesdy zadziałało, czemu nie dla nich :^)
Super sam spróbuję się pobawić.