Halo Infinite: W co-opa zagramy dopiero podczas wakacji
343 Industries udało się oszacować, kiedy prace nad trybem kooperacji do Halo Infinite dobiegną końca.
Prace nad Halo Infinite wciąż trwają. Po narzekaniach graczy na dziwny system progresu twórcy przebudowują problematyczne elementy multiplayera. Pierwsze tego efekty mamy ujrzeć już 2 maja 2022, kiedy zadebiutuje nowy sezon pod tytułem Samotne Wilki. Wprowadzi on nowości takie jak przepustka sezonowa, która nie traci ważności oraz swobodną personalizację ubioru postaci (bez przypisania akcesoriów do konkretnych zbroi). Piszemy o tym szerzej TUTAJ. Równolegle okazało się, że serial oparty o franczyzę jest jednym z hitów platformy Paramount.
Teraz 343 Industries podzieliło się szczegółową rozpiską zmian, jakie czekają nas w nadchodzących miesiącach. Pokrywają się one w większości z tym, co już wiedzieliśmy, natomiast pojawiły się konkretne daty. Przede wszystkim ujawniono, kiedy zadebiutuje sieciowa kampania w kooperacji – stanie się to około sierpnia 2022. Lokalny podzielony ekran nie posiada jeszcze daty wprowadzenia.
Pojawi się także szereg drobniejszych, ale wyczekiwanych zmian. We wrześniu ruszy otwarta beta Forge – systemu pozwalającego dodawać własną zawartość do gry. Będziemy także mogli, również w sierpniu, zacząć powtarzać pojedyncze misje z kampanii dla jednego gracza.
Zastanawiacie się, czy gra będzie warta waszej uwagi po aktualizacjach? Naszą recenzję kampanii znajdziecie TUTAJ, multiplayera zaś – TUTAJ.
Czytaj dalej
Wielki entuzjasta gier z custom contentem. Setki godzin nabite w Cities: Skylines, Minecrafcie i Animal Crossing: New Horizons mówią same za siebie. Do tego rasowy Nintendron, który kupuje 10-letnie gry za pełną cenę i jeszcze się cieszy. Prywatnie lubi pływanie, sztukę i prowadzenie amatorskich sesji D&D.