1
4.06.2024, 06:30Lektura na 2 minuty

Prince of Persia: Piaski Czasu – Remake nabiera tempa. Ubisoft Toronto dołącza do zespołu

Wtem pojawia się temat Sama Fishera i okazuje się, że remake Splinter Cella dalej powstaje.

Ten rok jest wyjątkowy dla fanów serii Prince of Persia, ponieważ otrzymaliśmy aż 2 gry w tym świecie: kilka miesięcy po świetnym The Lost Crown (recenzja Pawła jest tutaj) dostaliśmy utrzymane w nieco innym klimacie The Rogue Prince of Persia, ale ten tytuł jak na razie nie zawojował rynku. Może po zakończeniu wczesnego dostępu coś się zmieni?

Na horyzoncie wielbicieli kontrolujących czas zabawek i platformowej mordęgi we wschodnich klimatach Ubisoft pozostawił jeszcze jeden tytuł, który niestety jak do tej pory okazał się tylko niewyraźnym mirażem. Remake Piasków Czasu był pozytywnym zaskoczeniem, ale jego pierwsza inkarnacja większość widzów zniesmaczyła swoim pierwszym zwiastunem, toteż gra powędrowała z powrotem na taśmę produkcyjną. To było już 3 lata temu i choć remake ostatecznie trafił do twórców oryginału, to w ubiegłym roku był jeszcze w powijakach, a Ubi nie wykorzystało nawet niedawnych, 20. urodzin oryginału, by pochwalić się efektami prac.

Na szczęście coś się w kwestii Piasków Czasu zmienia, ponieważ do developerów pracujących nad remakiem dołączyło studio Ubisoft Toronto, twórcy m.in. dwóch ostatnich odsłon serii Far Cry oraz Watch Dogs: Legion.

Z tej okazji ruszyła rekrutacja na kilka pozycji związanych z rozwojem projektu, więc jeśli chcecie dołożyć swoją cegiełkę do starego-nowego Księcia, zajrzyjcie tutaj.


Splinter Cell Remake dalej powstaje

W ubiegłym roku pracownicy tego samego oddziału zajmowali się stworzeniem nowej wersji pierwszego Splinter Cella, ale mieli zostać przesunięci do prac nad kolejnym Far Cry’em (który ma zaskoczyć nas np. limitem czasowym i innymi nowinkami). Wszystko wskazuje na to, że tak się jednak nie stało, ponieważ oficjalne konto na Twitterze potwierdziło, że prace nad Splinter Cell Remake trwają:

Chciałbym wierzyć, że któryś z tych projektów (albo nawet obydwa…) pojawią się jako część prezentacji na nadchodzącym Ubisoft Forward, ale chyba lepiej będzie nie mieć żadnych oczekiwań… 


Czytaj dalej

Redaktor
Samuel Goldman

I have no mouse and I must click.

Profil
Wpisów1431

Obserwujących4

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze