Star Wars: Nowa gra scenarzystki Uncharted w produkcji

Pamiętacie, gdy pięć lat temu Amy Hennig współpracowała z Visceral Games i EA przy gwiezdnowojennnej produkcji skrywanej pod nazwą kodową Project Ragtag? Niestety, Visceral zostało wkrótce potem zamknięte, a projekt poszedł do piachu, ale najwyraźniej Moc w scenarzystce znanej z oryginalnej trylogii Uncharted oraz serii Legacy of Kain jest na tyle silna, że otrzymała kolejną szansę na stworzenie własnej gry w uniwersum Star Wars.
Jej studio Skydance New Media oraz Lucasfilm Games ogłosiły właśnie współpracę przy nowym tytule action adventure, który ma stanowić oryginalną historię i zapewnić graczom oparte na narracji przeżycia. Hennig jest zachwycona, że bierze udział w takim projekcie, ale kto z nas by nie był?
Często opisywałam, jak obejrzenie „Gwiezdnych wojen” w 1977 roku w zasadzie poprzestawiało mi wszystko w 12-letnim mózgu i trwale ukształtowało moją kreatywność oraz przyszłość. Jestem dumna, że mogę współpracować z Lucasfilm Games i opowiadać historie z galaktyki, którą kocham.
Niestety, o samej grze nie wiemy na razie nic więcej. Szkoda, że twórcy nie pokusili się o podanie choćby roboczego tytułu – znacznie ułatwiłoby to odróżnienie go od pozostałych gwiezdnowojennych gier, które znajdują się obecnie w produkcji, czyli m.in. Star Wars Eclipse od Quantic Dream, trzech gier Respawn Entertainment (w tym Jedi: Fallen Order 2) oraz produkcji Ubisoftu.
Co ciekawe, nie jest to jedyna produkcja, która powstaje obecnie w szeregach Skydance New Media. Amy Hennig tworzy także równolegle „przebojową grę akcji” w uniwersum Marvela. Jeśli wszystko dobrze pójdzie, może mieć więc dwa hity oparte na dwóch powszechnie uwielbianych na świecie markach. Warto pamiętać też o nadchodzącym Forspoken, którego scenarzystką również była Hennig.
Czytaj dalej
7 odpowiedzi do “Star Wars: Nowa gra scenarzystki Uncharted w produkcji”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Amy miała przez lata strasznego pecha do projektów i wszystko czego się dotknęła było anulowane. A teraz mamy w produkcji 3 projekty z jej scenariuszami! Życzę jej żeby tym razem wszystko poszło zgodnie z planem 🙂
Czy Project Ragtag jest pochodną Star Wars 1313? Pamiętam krótki gameplay który gdzieś wyciekł i od tego czasu czekam na cud którym byłaby premiera czegoś takiego
To była zupełnie osobna produkcja – nad 1313 pracował jeszcze LucasArts przed przejęciem przez Disneya. Ale jest bardzo prawdopodobne, że obie gry w założeniach były zbliżone gameplayowo. Chociaż Ragtag potem był podobno przerabiany przez EA Vancouver na open world, ale i ten pomysł upadł.
Jak dobrze ze wreszcie coś ruszyło z SW. Ogromną marka, której potencjału EA totalnie nie potrafiło wykorzystać
Miejmy nadzieję, że chociaż ten projekt dotrwa do końca, bo pani Henning nie ma szczęścia do pracodawców (skasowanie jej gry przez EA, bo nie byłą tytułem usługą oraz wpadka Google Stadia, przez co jej projekt też uwalono).
Mają rację poniekąd RLM mówiąc, że SW od 30 lat jest twórczym bankrutem, ale po obejrzeniu Mandaloriana wróciło mi trochę sentymentu, więc trzymam kciuki.
Fallen Order przeszedłem z dużą radością, a niedawno odpaliłem sobie KOTOR 1 dla przyjemności, naprawdę chciałbym coś z uniwersum co ma ręce i nogi, szczególnie, że Tie Fighter zakupiony na Steam, jakoś nie chce gadać bez joysticka (a to nam z kumplem w podstawówce zabrało kilka tygodni życia, na cztery ręce – on na Joy_u i myszce, a ja na klawiaturze) 😀