Zwolnienia w Naughty Dog. Sieciowe The Last of Us podobno zawieszone

Dzień bez newsów o zwolnieniach dniem straconym. Gdybym miał wyliczać wszystkie firmy, które rozstały się w tym roku ze swoimi pracownikami, to pewnie siedziałbym tutaj do wieczora, więc ograniczę się do stojącego za Alien: Isolation Creative Assembly, twórców Tomb Raidera z Crystal Dynamics i rodzimego CD Projektu Red… Nikt nie może czuć się bezpieczny, nawet studio, które wydawało się oczkiem w głowie Sony, dostarczając mu kolejne hity marek Uncharted i The Last of Us.
O zwolnieniach w Naughty Dog nie dowiemy się jednak oficjalnymi kanałami – musimy wierzyć zaufanym źródłom Kotaku.
Według nich twórcy The Last of Us pożegnają się do końca października m.in. z pracownikami artystycznymi, lecz głównie z testerami jakości (mówi się o ponad 25 osobach). Rozstanie podobno nie uwzględnia odpraw, a jednocześnie wewnątrz studia pojawiają się naciski, by całą sprawę zachować w tajemnicy. Milczenie Sony, do którego od razu zgłosiła się redakcja, zdawałoby się to potwierdzać. No cóż, nie brzmi to na najbardziej elegancki sposób na zakończenie współpracy… A to jeszcze nie koniec złych wieści.
Multiplayerowe The Last of Us zawieszone?
Pamiętacie, gdy w maju donosiliśmy, że sieciowa odsłona The Last of Us ma problemy? Sony miało poprosić Bungie o ocenę projektu, a gdy ta okazała się negatywna, samo Naughty Dog oficjalnie przyznało, że gra potrzebuje jeszcze znacznie więcej czasu. Teraz w kontekście powyższych zwolnień okazuje się, że to może być naprawdę dużo czasu…
Jedno ze źródeł Kotaku twierdzi, że co prawda projekt nie został w pełni anulowany, ale w obecnej chwili jest praktycznie zawieszony i odstawiony na półkę. To by chyba było na tyle w kwestii rewolucji żegnającego się właśnie z Japończykami Jima Ryana, która miała skierować Sony na tory gier-usług. Mimo rekordowych inwestycji i całkiem ciekawej zapowiedzi nowego Marathonu Bungie, chyba naprawdę gry dla jednego gracza pozostaną na razie podstawą działalności giganta. Szczególnie że multiplayerowy Horizon coś też nie chce się zmaterializować i nie zdziwiłbym się, gdyby podzielił los sieciowego The Last of Us.
Czytaj dalej
2 odpowiedzi do “Zwolnienia w Naughty Dog. Sieciowe The Last of Us podobno zawieszone”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Tak to się kończy jak nie wydało się żadnej gry od 3.5 roku, a więc jak dotąd żadnej gry skierowanej na PS5. Tymczasem Insomniac wydaje swoją trzecią grę na nową generację.
Ech no to lipa.