9.04.2024, 18:45Lektura na 2 minuty

Motive Studios ma pracować nad Battlefieldem, ale gra o Iron Manie na tym nie ucierpi

Po stworzeniu świetnego remake’u Dead Space'a, studio Motive będzie częściowo uczestniczyło w produkcji Battlefielda.

W ostatnim czasie zespoły Electronic Arts, pracujące nad serią Battlefield przeszły małe trzęsienie ziemi. Kilku kluczowych pracowników zakończyło swoją przygodę z firmą, a późniejsze, gorzkie komentarze raczej nie polepszały sytuacji. Powoli stawało się jasne, że po likwidacji studia Ridgeline i przekazaniu kampanii fabularnej Battlefielda Criterionowi, EA będzie chciało poszerzyć zespół odpowiedzialny za markę.

Padło na Motive Studios, czyli developerów odpowiedzialnych za bardzo dobry remake Dead Space’a (recenzja Siekiery), którzy mogliby zająć się odświeżaniem pozostałych odsłon cyklu, o co „elektronicy” pytali użytkowników wprost, ale postanowili spróbować swoich sił z Iron Manem. W krótkim oświadczeniu przeczytamy:


Zainwestowaliśmy w rozwój pracowników na więcej sposobów niż kiedykolwiek i ulepszyliśmy przestrzeń roboczą, by nasze zespoły mogły ze sobą swobodnie współpracować w tworzeniu najlepszych gier. Ten proces trwa cały czas, a ponadto grupa pracowników Motive właśnie dołącza do utalentowanych studiów DICE, Criterion oraz Ripple Effect, by rozwijać pełny potencjał marki Battlefield.


Patrick Klaus, menadżer w Motive Studios

Część pracowników studia Motive zostało przeniesionych do prac nad nowym Battlefieldem, który być może opowie o konflikcie NATO. Wśród nich są developerzy pełniący ważne funkcje przy remake’u Dead Space’a, tacy jak Philippe Ducharme oraz Roman Campos-Oriola. Mimo tego dotychczasowy projekt studia, czyli Iron Man, pozostaje niezagrożony:


Równolegle prace nad Iron Manem, powstającym pod kierownictwem Oliviera Proulxa i Iana Fraziera, postępują. Zespół odpowiedzialny za grę poczynił w tym roku wielkie postępy, osiągając tym samym ważny, wewnętrzny kamień milowy i kładąc solidne podstawy na przyszłość. Iron Man ma wysoki priorytet, a my jesteśmy zadowoleni z wykonanej pracy.


Patrick Klaus, menadżer w Motive Studios

Zanim zaczniecie się cieszyć, przypomnę, że na premierę tej produkcji jeszcze trochę poczekamy. Być może gra o superbohaterze jest dla EA ważna, ale Battlefield prawie na pewno jest ważniejszy – nie zdziwiłbym się, gdyby wraz z podzieleniem Motive, do daty premiery Iron Mana należałoby doliczyć kilka lat.


Czytaj dalej

Redaktor
Samuel Goldman

I have no mouse and I must click.

Profil
Wpisów1052

Obserwujących4

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze