rek

Wiedźmin 3: Dziki Gon – Edycja Kompletna: Łatka do łatki już jest

Wiedźmin 3: Dziki Gon – Edycja Kompletna: Łatka do łatki już jest
Wiedźmin 3 w wersji 4.01 sprowadził na graczy pewne problemy z wydajnością. Najnowszy, ważący niecałe 5 MB hotfix ma temu zaradzić.

O czwartym Wiedźminie wciąż wiemy stosunkowo niewiele. Może poza tym, że musimy się zaopatrzyć w potężne pokłady cierpliwości. Jeśli chodzi o „trójkę”, to podczas gdy moder oskarża CD Projekt Red o użycie jego moda bez pozwolenia, developerzy szykują kolejne łatki, próbując ratować sytuację z masą problemów z wydajnością. A te potrafiły się pojawiać nawet po ostatniej aktualizacji i teraz trzeba łatać łatkę hotfiksem. Przynajmniej coś się dzieje w tym kierunku, bo jak zaraz po premierze Krigor odpalił ulepszonego Wiesia na PC, to uznał go za zwyczajną tragedię.

Ostatni patch 4.01 nie tylko nie spotkał się ze szczególnie ciepłym przyjęciem, ale także nie do końca wywiązywał się ze swoich obowiązków. Niektórzy gracze nawet skarżyli się, że po nim cierpią na dość spore spadki liczby klatek na sekundę. Aby temu zaradzić, CD Projekt Red wypuścił hotfiksa do ostatniej łatki. Całość zdaje się ważyć około 5 MB i jest na tyle mała, że nie zmieniano nawet wersji gry. Ot, wisienka na torcie ostatniej aktualizacji.

https://twitter.com/witchergame/status/1625465875145932801

Trudno jednak stwierdzić, że wiele się zmieniło. Mnóstwo osób w dalszym ciągu daje upust emocjom nagromadzonym podczas klatkującej (żeby tylko) rozgrywki w postaci nieprzychylnych komentarzy.

Jeśli również dalej mierzycie się z problemami wydajności na PC, może warto szukać ratunku wśród modów?

Jedna odpowiedź do “Wiedźmin 3: Dziki Gon – Edycja Kompletna: Łatka do łatki już jest”

  1. Pierwszy raz przechodzę na 4-letnim lapku z RTX 2060.
    Na full HD z wysokimi/ultra detalami (bez RT oczywiście) to okolice 50-60 fps trzyma, chyba że jestem w Novigradzie, wtedy okolice 30.
    Tragedii nie ma

Dodaj komentarz